Les emocions en l'ensenyament

Vicente Mellado Jiménez, A. Belén Borrachero, María Brígido, Lina V. Melo, M. Antonia Dávila, Florentina Cañada, Et al .

11-36

Canvi en les concepcions dels docents sobre l'argumentació i el seu desenvolupament a classe de ciències

Francisco Javier Ruiz Ortega, Conxita Márquez Bargalló, Oscar Eugenio Tamayo Alzate

53-70

Reaccions químiques i representacions socials dels estudiants

Jesús Ángel Meneses Villagrá, Liliana Lacolla, Nora Valeiras

89-109

Competència científica d'estudiants que ingressen i egressen de la Universitat

Claudia Beatriz Falicoff, José Manuel Domínguez Castiñeiras, Héctor Santiago Odetti

133-154

Les hipòtesis de transició com eina didàctica per a l'Educació Ambiental

Fatima Rodríguez Marín, Jorge Fernández Arroyo, Jose Eduardo García Díaz

303-318

La transposició del concepte de diversitat biològica. Un estudi sobre els llibres de text de l'educació secundària espanyola

Gonzalo Miguel Angel Bermudez, Ana Lía De Longhi, Sandra Díaz, Valentín Gavidia Catalán

285-302

Sobre la valoració de la competència matemàtica: claus per transitar cap a un enfocament interpretatiu

Jesús Gallardo Romero, José Luis González Marí, Verónica Aurora Quintanilla Batallanos

319-336

Figuració del que varia

Eduardo Andres Carrasco Henríquez, Leonora Díaz Moreno, Gabriela Buendia Abalos

365-384

Efectes de l'actuació docent en la generació d'oportunitats de aprenentatge matemàtic

Miquel Ferrer Puigdellívol, Josep Maria Fortuny Aymemí, Laura Morera Úbeda

385-405

Apropar la geodiversitat a través de les sortides de camp a l'ESO. Una investigació amb el professorat de ciències de Bizkaia

Teresa Zamalloa Echevarría, Josu Sanz Alonso, Gurutze Maguregi González, Mª Dolores Fernández Alonso, Isabel Echevarría Ugarte

443-467

Aprendre a definir en Matemàtiques: estudi des d'una perspectiva sociocultural

José María Gavilán Izquierdo, Gloria Sánchez-Matamoros García, Isabel Escudero Pérez

529-550