Pensament crític i qüestions socio-científiques. Un estudi a escenaris de formació docent
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Nidia Torres Merchan
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Aquesta recerca estudia la influència de les qüestions socio-científiques (CSC) en les competències de pensament crític en un grup de docents en formació de Ciències naturals i Educació ambiental. Per a això es plantegen les següents preguntes d'investigació: quines són les concepcions que tenen els estudiants i professors de Ciències sobre el pensament crític? Quines competències de pensament crític tenen els estudiants universitaris en l'àmbit de les CSC? L'ensenyament de les Ciències promou aquestes competències? També Com les CSC incideixen o no en el desenvolupament de competències de pensament crític a la formació professional d'aquests estudiants?
Paraules clau
pensament crític, qüestions socio-científiques, formació docent
Article Details
Com citar
Torres Merchan, Nidia. “Pensament crític i qüestions socio-científiques. Un estudi a escenaris de formació docent”. Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, vol.VOL 32, no. 3, pp. 701-2, https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/287577.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Nidia Torres Merchan, Jordi Solbes, Contribucions d'una intervenció didàctica usant qüestions sociocientíficas per desenvolupar el pensament crític , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: Vol. 34 Núm. 2 (2016)