Main Navigation
Main Content
Sidebar
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Vol. 34 Núm. 2 (2016)
Editorial
Editorial
5-6
PDF (Castellano)
Investigacions Didàctiques
Aprenentatge de la teoria d'inducció electromagnètica en cursos universitaris de física general. Un ensenyament per resolució guiada de problemes
José Manuel Almudí, Kristina Zuza, Jenaro Guisasola
7-24
PDF (Castellano)
Química Verda i Sostenibilitat a l'educació en ciències en secundària
Laura Mascarell, Amparo Vilches Peña
25-42
PDF (Castellano)
Contribucions d'una intervenció didàctica usant qüestions sociocientíficas per desenvolupar el pensament crític
Nidia Torres Merchan, Jordi Solbes
43-65
PDF (Castellano)
El coneixement tecnològic i tecnopedagògic en l'ensenyament de les ciències a la universitat. Un estudi descriptiu
Carlos Marcelo, Carmen Yot, Victor Hugo Perera
67-86
PDF (Castellano)
Estructura cognitiva i fenomenologia: el cas de la successió convergent
Francisco Javier Claros, Moisés Coriat, Teresa Sánchez Compaña
87-105
PDF (Castellano)
Estudi exploratori comparatiu del coneixement didàctic del contingut sobre piles galvàniques de professors de secundària en exercici i en formació
Ana Brines Brines, Joan Josep Solaz-Portolés, Vicent Sanjosé López
107-127
PDF (Castellano)
Estructures mentals per modelar l'aprenentatge del teorema de canvi base de vectors
Marcela Cecilia Parraguez González, Javier Lezama Andalon, Raúl Dario Jiménez Alarcón
129-150
PDF (Castellano)
Història i Epistemologia
L'imaginari social de l'energia atòmica en els manuals escolars espanyols de Física i Química: anàlisi d'un llenguatge específic
Jose Maria Gonzalez Cloute, María Isabel González Gil, Miguel Somoza Rodríguez
151-166
PDF (Castellano)
François Bienvenu i la popularització científica en la Il·lustració: demostracions experimentals, entreteniment i públics de la ciencia
Ignacio Suay-Matallana, José Ramón Bertomeu Sánchez
167-184
PDF (Castellano)
Innovacions didàctiques
Una proposta didàctica per treballar la seqüència numèrica en el segon cicle d'educació infantil
Catalina María Fernández Escalona
185-204
PDF (Castellano)
Crèdits
Crèdits vol. 34, n.2, juny 2016
2
PDF (Castellano)