Desenvolupament de la proposta "si es necessita més energia ... que no es facin més centrals "en un aula d'educació primària
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Antonio de Pro Bueno
Universidad de Murcia
Francisco Javier Rodríguez Moreno
Una anàlisi dels últims programes oficials de l'educació primària posa de manifest que el tema de les fonts d'energia s'ha d'abordar en aquesta etapa educativa. Després d'utilitzar un model de planificació, es va dissenyar la proposta d'ensenyament «Si es necessita més energia ... que no es facin més centrals ». El treball presenta els resultats del seguiment de la seva posada en pràctica a partir del diari del mestre i de les respostes dels alumnes en els seus quaderns de treball. També es realitza una anàlisi de l'adquisició de competències durant el procés d'aprenentatge.
Paraules clau
educació primària, proposta d'ensenyament, fonts d'energia, aprenentatge del alumnat, competències
Article Details
Com citar
de Pro Bueno, Antonio; and Rodríguez Moreno, Francisco Javier. “Desenvolupament de la proposta ‘si es necessita més energia . que no es facin més centrals ’en un aula d’educació primària”. Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, vol.VOL 32, no. 3, pp. 267-84, https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/287557.
Biografies de l'autor/a
Antonio de Pro Bueno, Universidad de Murcia
Catedrático Universidad. Departamento de Didáctica de las CienciasFrancisco Javier Rodríguez Moreno
Maestro. CEIP Manuel Andujar. La Carolina (Jaén)Articles més llegits del mateix autor/a
- José Cantó Doménech, Antonio de Pro Bueno, Jordi Solbes, Quines ciències s'ensenyen i com es fa a les aules d'educació infantil? La visió dels mestres en formació inicial , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: Vol. 34 Núm. 3 (2016)
- Antonio De Pro Bueno, Gaspar Sánchez Blanco, María Victoria Valcárcel Pérez, Análisis de los libros de texto de física y química en el contexto de la Reforma LOGSE , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: 2008: Vol.: 26 Núm.: 2
- Antonio de Pro Bueno, Javier Rodríguez Moreno, Estalviant energia en Educació Primària: estudi d'una proposta d'ensenyament , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: 2014: Vol.: 32 Núm.: 2
- Antonio de Pro Bueno, Antonio Pérez Manzano, Actituds dels alumnes de Primària i Secundària davant la visió dicotòmica de la Ciència , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: 2014: Vol.: 32 Núm.: 3
- Daniel Valverde Crespo, Antonio de Pro Bueno, Joaquín González Sánchez, Competencia digital de estudiantes de Secundaria al buscar y seleccionar información sobre ciencia , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: Vol. 38 Núm. 3 (2020)
- Carlos de Pro Chereguini, Antonio de Pro Bueno, Francisca Serrano Pastor, Saben els mestres en formació inicial quines subcompetències estan treballant quan dissenyen una activitat d'ensenyament? , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: Vol. 35 Núm. 3 (2017)
- Leandro López González, Antonio De Pro Bueno, Ideas del alumnado sobre robótica y programación en 3º de la ESO , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: Núm. Extra (2017)
- Carlos de Pro Chereguini, Antonio de Pro Bueno, Francisca Serrano Pastor, ¿Cómo utilizan los maestros en formación inicial sus conocimientos didácticos en el diseño de una prueba experiencial para evaluar subcompetencias de estudiantes de educación primaria? , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: Vol. 36 Núm. 2 (2018)
- Daniel Valverde Crespo, Antonio De Pro Bueno, Joaquín González Sánchez, ¿Qué competencias digitales manifiestan los alumnos de 4º de ESO frente a una animación sobre una reacción química a nivel molecular? , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: Núm. Extra (2017)
- Antonio de Pro Bueno, Rosa María Nortes Martínez-Artero, Què pensaven els estudiants de la diplomatura de mestre d'educació primària sobre les classes de ciències de les seves pràctiques d'ensenyament? , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: Vol. 34 Núm. 1 (2016)