Main Navigation
Main Content
Sidebar
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Vol. 34 Núm. 1 (2016)
Editorial
Editorial
5-6
PDF (Castellano)
Investigacions Didàctiques
Què pensaven els estudiants de la diplomatura de mestre d'educació primària sobre les classes de ciències de les seves pràctiques d'ensenyament?
Antonio de Pro Bueno, Rosa María Nortes Martínez-Artero
7-32
PDF (Castellano)
Concepcions i models del professorat de primària en formació sobre la tuberculosi
Virginia Aznar Cuadrado, Blanca Puig Mauriz
33-52
PDF (Castellano)
Indagació en el coneixement conceptual del simbolisme algebraic d'estudiants de secundària mijançant la invenció de problemes
Elena Fernández Millán, Marta Molina
53-71
PDF (Castellano)
Com es conceptualitza l'energia en les unitats didàctiques de biologia?
Marta Pérez Murugó, Anna Marbà Tallada, Mercé Izquierdo
73-90
PDF (Castellano)
Ignorància conscient en l'aprenentatge de les ciències II: factors que influeixen en el que els alumnes saben que no saben
Piedade Vaz-Rebelo, Julia Morgado, Paula Fernandes, José Otero
91-105
PDF (Castellano)
Estudi dels nivells de raonament de Van Hiele en alumnes de centres d'ensenyament vulnerables d'educació mitjana a Xile
María de las Mercedes Aravena Díaz, Ángel Gutiérrez Rodriguez, Adela Jaime Pastor
107-128
PDF (Castellano)
Caracterització de models de digestió humana a partir de les seves representacions i anàlisis de la seva evolució en un grup de docents i auxiliars acadèmics
Nora Bahamonde, Alma Adrianna Gómez Galindo
129-147
PDF (Castellano)
Com són les anotacions de matemàtiques d'un estudiant? Influència dels elements matemàtics i les seves relacions
Matías Arce Sánchez, Laura Conejo Garrote, Tomás Ortega del Rincón
149-172
PDF (Castellano)
Instrucció en l'ús d'esquemes per a la resolució de problemes additius a estudiants amb necessitats educatives especials
Laura Ramos, Encarnación Castro, Elena Castro-Rodríguez
173-192
PDF (Castellano)
Història i Epistemologia
Una controvèrsia de la Història de la Tecnologia per aprendre sobre Naturalesa de la Tecnologia: Tesla vs. Edison-La guerra dels corrents
José Antonio Acevedo Díaz, Antonio García-Carmona
193-209
PDF (Castellano)
Crèdits
Crèdits vol.34, n.1, març 2016
2
PDF (Castellano)