Main Navigation
Main Content
Sidebar
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Vol. 34 Núm. 3 (2016)
Editorial
Editorial
5-6
PDF (Castellano)
Investigacions Didàctiques
Dificultats conceptuals i epistemològiques de futurs professors de Física i Química en les explicacions energètiques de fenòmens físics i químics
Cristina Furió Gómez, Carles Furió Más
7-24
PDF (Castellano)
Quines ciències s'ensenyen i com es fa a les aules d'educació infantil? La visió dels mestres en formació inicial
José Cantó Doménech, Antonio de Pro Bueno, Jordi Solbes
25-50
PDF (Castellano)
Significat escolar de les raons trigonomètriques elementals
Enrique Martin Fernández, Juan Francisco Ruiz Hidalgo, Luis Rico
51-71
PDF (Castellano)
Aprenentatge per competències (I). Identificació dels perfils de les competències adquirides
Antònia Via Giménez, Mercè Izquierdo Aymerich
73-90
PDF (Castellano)
Percepcions d'estudiants per a mestres d'educació primària sobre els models analògics com a recurs didàctic
Natalia Jiménez-Tenorio, Lourdes Aragón Núñez, José María Oliva Martínez
91-112
PDF (Castellano)
Idees dels alumnes sobre radioactivitat en finalitzar l'ensenyament secundari obligatori i la seva relació amb els llibres de text i la premsa. Un estudi de cas
Javier Corbelle Cao, José Manuel Domínguez Castiñeiras
113-142
PDF (Castellano)
Aprenentatge de les reaccions químiques a través d'activitats d'indagació en el laboratori sobre qüestions de la vida quotidiana
Leticia González Rodríguez, Beatriz Crujeiras Pérez
143-160
PDF (Castellano)
Comprensió dels sistemes de numeració. Models i tasques
Antonio Luis Ortiz Villarejo, José Luis González Marí
161-182
PDF (Castellano)
Cap a la consciència quàntica a partir de l'efecte fotoelèctric
Consuelo Escudero, Eduardo Adrián Jaime, Sonia Beatriz González
183-200
PDF (Castellano)
Crèdits
Crèdits vol. 34, n.3, novembre 2016
2
PDF (Castellano)