EQUIPS DOCENTS: IDENTIFICACIÓ DE BONES PRÀCTIQUES
Article Sidebar
Citaciones en Google Académico
Main Article Content
Anna Escofet Roig
Universitat de Barcelona
Ferran Cortés Izquierdo
Universitat de Barcelona
Montse Freixa Niella
Universitat de Barcelona
Miquel Gómez Serra
Marta López
Universitat de Barcelona
La nova configuració dels ensenyaments, en el marc de l’EEES, ha facilitat la constitució d’equips docents. Aquest és un dels temes claus de la Universitat però alhora un tema pendent per la dificultat del canvi de cultura del professorat, emmarcat en estructures poc àgils i flexibles. La recerca proposada es centra en el diagnòstic de la situació dels equips docents dels ensenyaments de la Facultat de Pedagogia, des de la implantació de Bolònia fins l’actualitat. El diagnòstic es fa des de dues vessants. La primera serveix per obtenir el perfil d’equips i la percepció del professorat sobre els equips docents; i la segona es centra en la identificació de bones pràctiques.
Palabras clave
EEES, Equips docents, bones pràctiques
Article Details
Cómo citar
Escofet Roig, Anna et al. «EQUIPS DOCENTS: IDENTIFICACIÓ DE BONES PRÀCTIQUES». Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), n.º 1, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/372836.
Artículos más leídos del mismo autor/a
- Ana Ayuste, Begoña Gros, Payá Montserrat, Marta Sabariego, Berta Palou, Laura Rubio, Anna Escofet, Jennifer Mercader, Josep Gustems, Mariona Masgrau, Marta López, José Santamaría, La competencia de investigación en los grados de Educación Infantil y Educación Primaria , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Victòria Morin, Anna Escofet Roig, Mireia Esparza, Ana Mª Novella, Laura Rubio, La pràctica reflexiva com a eina didàctica: elements clau, espais i moments , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Joan Casas Martí, Clara De las Heras Camino, Anna Escofet Roig, Laura Rubio Serrano, OPTIMIZAR LA REFLEXIÓN EN LOS PROYECTOS DE APRENDIZAJE-SERVICIO , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Montserrat Payà Sánchez, Ana Ayuste González, Anna Escofet Roig, Mariona Masgrau-Juanola, Begoña Piqué Simón, Laura Rubio Serrano, Marta Sabariego Puig, Mª Teresa Sansalvador Jover, Judit Naira Pérez Bordera, Anna Comas Arbós, INVESTIGAR COM A MESTRES PER A MILLORAR LA PRÀCTICA EDUCATIVA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Ana Ayuste González, Anna Escofet Roig, Begoña Gros Salvat, Mariona Masgrau Juanola, Núria Obiols Suari, Montserrat Payà Sánchez, Begoña Piqué Simón, Laura Rubio Serrano, CODISSENY COM A NOVA PERSPECTIVA D'INNOVACIÓ DOCENT UNIVERSITÀRIA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Joan Casas Martí, Clara De las Heras Camino, Anna Escofet Roig, Laura Rubio Serrano, REPENSANDO LOS ESPACIOS UNIVERSITARIOS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Adrià Almazor Sirvent, Mª Dolors Miguel Ruiz, Anna Escofet Roig, Validación de los objetivos de aprendizaje del Grado en Enfermería en el contexto de las prácticas de Enfermería Comunitaria , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Mariella Azzato, Guillermo Bautista, Anna Escofet Roig, Marta López Costa, Marta Marimon-Martí, Angelina Sánchez Martí, REPENSANDO LOS ESPACIOS UNIVERSITARIOS DE APRENDIZAJE. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Claudia Paola Gutiérrez Mella, Anna Escofet Roig, CREACIÓN DE UNA COMUNIDAD DE PRÁCTICA VIRTUAL EN LA ESCUELA DE OBSTETRICIA Y PUERICULTURA DE LA UNIVERSIDAD DE VALPARAÍSO, CHILE , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Fátima Avilés Sedeño, Anna Escofet Roig, Laura Rubio Serrano, La práctica reflexiva como herramienta formativa en el aprendizaje servicio , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016