INVESTIGAR COM A MESTRES PER A MILLORAR LA PRÀCTICA EDUCATIVA
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Montserrat Payà Sánchez
Ana Ayuste González
Anna Escofet Roig
Mariona Masgrau-Juanola
Begoña Piqué Simón
Laura Rubio Serrano
Marta Sabariego Puig
Mª Teresa Sansalvador Jover
Judit Naira Pérez Bordera
Anna Comas Arbós
Als darrers anys s'està vinculant la millora de la pràctica educativa a escoles i instituts amb la formació del professorat en investigació i innovació. En aquesta línia estem desenvolupant una proposta de formació en recerca vinculada amb necessitats sorgides dels centres, per a estudiants d'Educació, però transferible a d'altres graus d’Educació. La proposta consisteix a hibridar tres metodologies: aprenentatge servei, recerca formativa i codisseny.
Article Details
Com citar
Payà Sánchez, Montserrat et al. “INVESTIGAR COM A MESTRES PER A MILLORAR LA PRÀCTICA EDUCATIVA”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 4, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/349007.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Victòria Morin, Anna Escofet Roig, Mireia Esparza, Ana Mª Novella, Laura Rubio, La pràctica reflexiva com a eina didàctica: elements clau, espais i moments , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Mariona Masgrau-Juanola, Víctor López-Ros, Martí Pons-Oliver, SITUACIONS PRÀCTIQUES REALS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Joan Casas Martí, Clara De las Heras Camino, Anna Escofet Roig, Laura Rubio Serrano, OPTIMIZAR LA REFLEXIÓN EN LOS PROYECTOS DE APRENDIZAJE-SERVICIO , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Ana Ayuste González, Anna Escofet Roig, Begoña Gros Salvat, Mariona Masgrau Juanola, Núria Obiols Suari, Montserrat Payà Sánchez, Begoña Piqué Simón, Laura Rubio Serrano, CODISSENY COM A NOVA PERSPECTIVA D'INNOVACIÓ DOCENT UNIVERSITÀRIA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Joan Casas Martí, Clara De las Heras Camino, Anna Escofet Roig, Laura Rubio Serrano, REPENSANDO LOS ESPACIOS UNIVERSITARIOS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Adrià Almazor Sirvent, Mª Dolors Miguel Ruiz, Anna Escofet Roig, Validación de los objetivos de aprendizaje del Grado en Enfermería en el contexto de las prácticas de Enfermería Comunitaria , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Mariella Azzato, Guillermo Bautista, Anna Escofet Roig, Marta López Costa, Marta Marimon-Martí, Angelina Sánchez Martí, REPENSANDO LOS ESPACIOS UNIVERSITARIOS DE APRENDIZAJE. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Claudia Paola Gutiérrez Mella, Anna Escofet Roig, CREACIÓN DE UNA COMUNIDAD DE PRÁCTICA VIRTUAL EN LA ESCUELA DE OBSTETRICIA Y PUERICULTURA DE LA UNIVERSIDAD DE VALPARAÍSO, CHILE , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Fátima Avilés Sedeño, Anna Escofet Roig, Laura Rubio Serrano, La práctica reflexiva como herramienta formativa en el aprendizaje servicio , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Ferran Cortés Izquierdo, Anna Escofet Roig, Maria del Mar Grasa Martínez, Victoria Morín Fraile, Ana Novella Cámara, Montserrat Payà Sánchez, Laura Rubio Serrano, L'estudiant com a partner en la millora de l'ensenyança universitària , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021