L'estudiant com a partner en la millora de l'ensenyança universitària Compromís i codisseny
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Ferran Cortés Izquierdo
Anna Escofet Roig
Maria del Mar Grasa Martínez
Victoria Morín Fraile
Ana Novella Cámara
Montserrat Payà Sánchez
Laura Rubio Serrano
Els estudiants tenen un paper important en la millora universitària, tant en l'àmbit acadèmic com en l'institucional. Una via per impulsar aquest paper passa per establir una relació de partenariat entre estudiants i professorat mitjançant processos de codissseny. El caràcter participatiu i col·laboratiu del codisseny insta als estudiants a actuar reflexivament, promou la seva responabilitat i compromís i assegura que les propostes de millora responguin a les seves necessitats i expectatives.
Article Details
Com citar
Cortés Izquierdo, Ferran et al. “L’estudiant com a partner en la millora de l’ensenyança universitària: Compromís i codisseny”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/379031.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021
Articles més llegits del mateix autor/a
- Victòria Morin, Anna Escofet Roig, Mireia Esparza, Ana Mª Novella, Laura Rubio, La pràctica reflexiva com a eina didàctica: elements clau, espais i moments , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Joan Casas Martí, Clara De las Heras Camino, Anna Escofet Roig, Laura Rubio Serrano, OPTIMIZAR LA REFLEXIÓN EN LOS PROYECTOS DE APRENDIZAJE-SERVICIO , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Montserrat Payà Sánchez, Ana Ayuste González, Anna Escofet Roig, Mariona Masgrau-Juanola, Begoña Piqué Simón, Laura Rubio Serrano, Marta Sabariego Puig, Mª Teresa Sansalvador Jover, Judit Naira Pérez Bordera, Anna Comas Arbós, INVESTIGAR COM A MESTRES PER A MILLORAR LA PRÀCTICA EDUCATIVA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Ana Ayuste González, Anna Escofet Roig, Begoña Gros Salvat, Mariona Masgrau Juanola, Núria Obiols Suari, Montserrat Payà Sánchez, Begoña Piqué Simón, Laura Rubio Serrano, CODISSENY COM A NOVA PERSPECTIVA D'INNOVACIÓ DOCENT UNIVERSITÀRIA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Joan Casas Martí, Clara De las Heras Camino, Anna Escofet Roig, Laura Rubio Serrano, REPENSANDO LOS ESPACIOS UNIVERSITARIOS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Adrià Almazor Sirvent, Mª Dolors Miguel Ruiz, Anna Escofet Roig, Validación de los objetivos de aprendizaje del Grado en Enfermería en el contexto de las prácticas de Enfermería Comunitaria , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Mariella Azzato, Guillermo Bautista, Anna Escofet Roig, Marta López Costa, Marta Marimon-Martí, Angelina Sánchez Martí, REPENSANDO LOS ESPACIOS UNIVERSITARIOS DE APRENDIZAJE. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Claudia Paola Gutiérrez Mella, Anna Escofet Roig, CREACIÓN DE UNA COMUNIDAD DE PRÁCTICA VIRTUAL EN LA ESCUELA DE OBSTETRICIA Y PUERICULTURA DE LA UNIVERSIDAD DE VALPARAÍSO, CHILE , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Fátima Avilés Sedeño, Anna Escofet Roig, Laura Rubio Serrano, La práctica reflexiva como herramienta formativa en el aprendizaje servicio , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Montse Freixa Niella, Ana Novella Càmara, Esther Luna González, Marta Venceslao Pueyo, ESTUDI DE LES COMPETÈNCIES TREBALLADES AL GRAU D’EDUCACIÓ SOCIAL. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)