La competència de recerca en els graus d’Educació Infantil i Educació Primària La percepció dels tutors i tutores del TFG de les universitats de Barcelona i Girona
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Ana Ayuste
Begoña Gros
UB
Payá Montserrat
UB
Marta Sabariego
UB
Berta Palou
UB
Laura Rubio
UB
Anna Escofet
UB
Jennifer Mercader
UB
Josep Gustems
UB
Mariona Masgrau
UdG
Marta López
UOC
José Santamaría
UCLM
Als darrers anys s’ha vinculat la innovació i la millora de la pràctica educativa amb la formació dels mestres en competències de recerca. En aqueta línea, estem desenvolupant una proposta de formació vinculada a les necessitats dels centres educatius en els graus d’Educació Infantil i Educació Primària. El Treball Final de Grau (TFG) és una assignatura que permet posar en joc la competència de recerca, en conseqüència hem volgut conèixer la percepció dels tutors/es sobre el domini d’aquesta competencia per part de l’estudiantat així com les dificultats per treballar-la durant el TFG.
Article Details
Com citar
Ayuste, Ana et al. “La competència de recerca en els graus d’Educació Infantil i Educació Primària: La percepció dels tutors i tutores del TFG de les universitats de Barcelona i Girona”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/389868.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021
Articles més llegits del mateix autor/a
- Victòria Morin, Anna Escofet Roig, Mireia Esparza, Ana Mª Novella, Laura Rubio, La pràctica reflexiva com a eina didàctica: elements clau, espais i moments , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Caterina Calderón, Josep Gustems, Marina Romeo, Montse Yepes-Baldó, Sílvia Burset, Carolina Martín, Vicenta González, Andrés Besolí, Emma Bosch, UN MODEL D’AVALUACIÓ DEL DESENVOLUPAMENT DE COMPETÈNCIES TRANSVERSALS PROFESSIONALITZADORES EN ELS PRÀCTICUMS DELS MÀSTERS UNIVERSITARIS OFICIALS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Meritxell Cortada-Pujol, Marta López, Marta Marimon, Begoña Gros, Amalia Creus, Àlex Estruch, Francesc Gonzalez, Rosa Nonell, Xavier Pastor, DISEÑO DE ESCENARIOS DE APRENDIZAJE BASADOS EN LA INDAGACIÓN CON SOPORTE TECNOLÓGICO , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Anna Escofet Roig, Ferran Cortés Izquierdo, Montse Freixa Niella, Miquel Gómez Serra, Marta López, EQUIPS DOCENTS: IDENTIFICACIÓ DE BONES PRÀCTIQUES , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 1 (2012): CIDUI 2012
- Anna Escofet Roig, Ferran Cortés Izquierdo, Montse Freixa Niella, Miquel Gómez Serra, Marta López, EQUIPS DOCENTS: IDENTIFICACIÓ DE BONES PRÀCTIQUES , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 1 (2012): CIDUI 2012
- Marina Romeo, Montserrat Yepes-Baldó, Carlos Aguilar, Mª Angeles Garcia, Emma Bosch, Lydia Sánchez, Silvia Burset, Josep Gustems, Vicenta González, Carolina Martín, Rita Berger, APRENDRE A EMPENDRE EN EL SECTOR AUDIOVISUAL , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Berta Palou, Pilar Folgueias, Esther Luna, Josep Palos, PROYECTOS DE APRENDIZAJE Y SERVICIO EN LA UNIVERSIDAD , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Montserrat Yepes-Baldó, Marina Romeo, Silvia Burset, Vicenta González, Josep Gustems, Caterina Calderón, Carolina Martín, Andrés Besolí, Grau d’implementació dels Objectius de Desenvolupament Sostenibles en l’educació superior , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023