La competència de recerca en els graus d’Educació Infantil i Educació Primària La percepció dels tutors i tutores del TFG de les universitats de Barcelona i Girona

Main Article Content

Ana Ayuste
Begoña Gros
Payá Montserrat
Marta Sabariego
Berta Palou
Laura Rubio
Anna Escofet
Jennifer Mercader
Josep Gustems
Mariona Masgrau
Marta López
José Santamaría

Als darrers anys s’ha vinculat la innovació i la millora de la pràctica educativa amb la formació dels mestres en competències de recerca. En aqueta línea, estem desenvolupant una proposta de formació vinculada a les necessitats dels centres educatius en els graus d’Educació Infantil i Educació Primària. El Treball Final de Grau (TFG) és una assignatura que permet posar en joc la competència de recerca, en conseqüència hem volgut conèixer la percepció dels tutors/es sobre el domini d’aquesta competencia per part de l’estudiantat així com les dificultats per treballar-la durant el TFG.

Article Details

Com citar
Ayuste, Ana et al. “La competència de recerca en els graus d’Educació Infantil i Educació Primària: La percepció dels tutors i tutores del TFG de les universitats de Barcelona i Girona”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/389868.

Articles més llegits del mateix autor/a