EQUIPS DOCENTS: IDENTIFICACIÓ DE BONES PRÀCTIQUES

Main Article Content

Anna Escofet Roig
Ferran Cortés Izquierdo
Montse Freixa Niella
Miquel Gómez Serra
Marta López

La nova configuració dels ensenyaments, en el marc de l’EEES, ha facilitat la constitució d’equips docents. Aquest és un dels temes claus de la Universitat però alhora un tema pendent per la dificultat del canvi de cultura del professorat, emmarcat en estructures poc àgils i flexibles. La recerca proposada es centra en el diagnòstic de la situació dels equips docents dels ensenyaments de la Facultat de Pedagogia, des de la implantació de Bolònia fins l’actualitat. El diagnòstic es fa des de dues vessants. La primera serveix per obtenir el perfil d’equips i la percepció del professorat sobre els equips docents; i la segona es centra en la identificació de bones pràctiques.

Paraules clau
EEES, equip docents, bones pràctiques

Article Details

Com citar
Escofet Roig, Anna et al. “EQUIPS DOCENTS: IDENTIFICACIÓ DE BONES PRÀCTIQUES”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 1, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/372830.

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 > >>