EQUIPS DOCENTS: IDENTIFICACIÓ DE BONES PRÀCTIQUES
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Anna Escofet Roig
Universitat de Barcelona
Ferran Cortés Izquierdo
Universitat de Barcelona
Montse Freixa Niella
Universitat de Barcelona
Miquel Gómez Serra
Universitat de Barcelona
Marta López
Universitat de Barcelona
La nova configuració dels ensenyaments, en el marc de l’EEES, ha facilitat la constitució d’equips docents. Aquest és un dels temes claus de la Universitat però alhora un tema pendent per la dificultat del canvi de cultura del professorat, emmarcat en estructures poc àgils i flexibles. La recerca proposada es centra en el diagnòstic de la situació dels equips docents dels ensenyaments de la Facultat de Pedagogia, des de la implantació de Bolònia fins l’actualitat. El diagnòstic es fa des de dues vessants. La primera serveix per obtenir el perfil d’equips i la percepció del professorat sobre els equips docents; i la segona es centra en la identificació de bones pràctiques.
Paraules clau
EEES, equip docents, bones pràctiques
Article Details
Com citar
Escofet Roig, Anna et al. “EQUIPS DOCENTS: IDENTIFICACIÓ DE BONES PRÀCTIQUES”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 1, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/372830.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Ferran Cortés Izquierdo, Anna Escofet Roig, Maria del Mar Grasa Martínez, Victoria Morín Fraile, Ana Novella Cámara, Montserrat Payà Sánchez, Laura Rubio Serrano, L'estudiant com a partner en la millora de l'ensenyança universitària , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Meritxell Cortada-Pujol, Marta López, Marta Marimon, Begoña Gros, Amalia Creus, Àlex Estruch, Francesc Gonzalez, Rosa Nonell, Xavier Pastor, DISEÑO DE ESCENARIOS DE APRENDIZAJE BASADOS EN LA INDAGACIÓN CON SOPORTE TECNOLÓGICO , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Montse Freixa Niella, Ana Novella Càmara, Esther Luna González, Marta Venceslao Pueyo, ESTUDI DE LES COMPETÈNCIES TREBALLADES AL GRAU D’EDUCACIÓ SOCIAL. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Anna Escofet Roig, Ferran Cortés Izquierdo, Montse Freixa Niella, Miquel Gómez Serra, Marta López, EQUIPS DOCENTS: IDENTIFICACIÓ DE BONES PRÀCTIQUES , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 1 (2012): CIDUI 2012
- Ingrid Noguera Fructuoso, Mireia Usart Rodríguez, Iolanda Garcia González, Anna Escofet Roig, Elena Barberà Gregori, LA PARTICIPACIÓN DE LOS ESTUDIANTES EN EL DISEÑO DE ESCENARIOS DE APRENDIZAJE , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Anna Escofet Roig, Montse Freixa Niella, Maria José Rubio Hurtado, Ruth Vila Baños, LA FORMACIÓ INICIAL DELS FUTURS AGENTS SOCIOEDUCATIUS DAVANT LA DIVERSITAT RELIGIOSA I CULTURAL , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Miquel Gómez Serra, Ferran Cortés Izquierdo, Anna M Escofet Roig, Anna Forés Miravalles, VALORACIÓ D’UNA EXPERIÈNCIA DE PARTICIPACIÓ ESTUDIANTIL A LA UNIVERSITAT , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Anna Escofet Roig, Montse Freixa Niella, Ana M. Novella Camara, El hacer del equipo docente: de la identidad individual a la colectiva , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016