APRENDRE A EMPENDRE EN EL SECTOR AUDIOVISUAL El MOOC com a eina per millorar l’empleabilitat
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Marina Romeo
Universidad de Barcelona
Montserrat Yepes-Baldó
Universidad de Barcelona
Carlos Aguilar
Universidad de Barcelona
Mª Angeles Garcia
Universidad de Barcelona
Emma Bosch
Universidad de Barcelona
Lydia Sánchez
Universidad de Barcelona
Silvia Burset
Universidad de Barcelona
Josep Gustems
Universidad de Barcelona
Vicenta González
Universidad de Barcelona
Carolina Martín
Universidad de Barcelona
Rita Berger
Universidad de Barcelona
Es presenta la posada en marxa d’una acció d’innovació docent, promoguda des de l'ensenyament de Comunicació Audiovisual de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la UB, i portada a terme pel Grup Consolidat d’Innovació Docent GIDC-CAV. Aquesta té com a objectius generals crear continguts i recursos digitals sobre l’emprenedoria en l'àmbit de la comunicació audiovisual en format MOOC i el desenvolupament i l’aplicació d’eines de seguiment del procés d’avaluació i d’aprenentatge.
Paraules clau
MOOC, emprenedoria, comunicació audiovisual, competències transversals, indicadors d'avaluació
Article Details
Com citar
Romeo, Marina et al. “APRENDRE A EMPENDRE EN EL SECTOR AUDIOVISUAL: El MOOC com a eina per millorar l’empleabilitat”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 2, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/370918.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Sergio Villanueva Baselga, Mª Ángeles García Asensio, Elena Maestre, Claudio Cruz, Xavier Testar, Cristina Larrea Killinger, Laura Cuffi, Lydia Sánchez, Anna Marqués, Carlos Aguilar, Jorge Franganillo, Habilitats orals i elevator pitch , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- José Navarro, Marina Solé, Rita Berger, María Palacín, Josep Lluis Bosch, David Leiva, Francesca Ceppi, Júlia Castellano, Trabajo en equipo: evaluación de la competencia y evolución a través del Grado , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Ana Ayuste, Begoña Gros, Payá Montserrat, Marta Sabariego, Berta Palou, Laura Rubio, Anna Escofet, Jennifer Mercader, Josep Gustems, Mariona Masgrau, Marta López, José Santamaría, La competència de recerca en els graus d’Educació Infantil i Educació Primària , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Lydia Sánchez, Jorge Franganillo, M. Ángeles García Asensio, Marquès Anna, L'ApS com a metodologia d'aprenentatge en Comunicació Audiovisual des de la perspectiva de la psicologia positiva , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Caterina Calderón, Josep Gustems, Marina Romeo, Montse Yepes-Baldó, Sílvia Burset, Carolina Martín, Vicenta González, Andrés Besolí, Emma Bosch, UN MODEL D’AVALUACIÓ DEL DESENVOLUPAMENT DE COMPETÈNCIES TRANSVERSALS PROFESSIONALITZADORES EN ELS PRÀCTICUMS DELS MÀSTERS UNIVERSITARIS OFICIALS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Andrés Besolí, Marina Romeo, Montserrat Yepes-Baldó, Carolina Martín, María Ángeles García, Lydia Sánchez, Vicenta González, José Gustems, Silvia Burset, Emma Bosch, Evaluando los Massive Open Online Courses (MOOCs): , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Jordi Escartín Solanelles, Jose Navarro Cid, Rita Berger, Imma Armadans Tremolosa, LA MILLORA DE L’AVALUACIÓ FORMATIVA I SUMATIVA A TRAVÉS DE L’ELABORACIÓ DE CURTMETRATGES , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Montserrat Yepes-Baldó, Marina Romeo, Silvia Burset, Vicenta González, Josep Gustems, Caterina Calderón, Carolina Martín, Andrés Besolí, Grau d’implementació dels Objectius de Desenvolupament Sostenibles en l’educació superior , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023