L'ApS com a metodologia d'aprenentatge en Comunicació Audiovisual des de la perspectiva de la psicologia positiva
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Lydia Sánchez
Universitat de Barcelona
Jorge Franganillo
Universitat de Barcelona
M. Ángeles García Asensio
Marquès Anna
Aquest treball caracteritza l'aprenentatge servei (ApS) des de la perspectiva de la psicologia positiva i, per tant, com una metodologia d'aprenentatge que incideix en la formació emocional i de valors dels estudiants, i impulsa la seva motivació acadèmica. El Grup d'innovació docent consolidat en Comunicació i Mitjans Audiovisuals (In-COMAV) promou en el grau de Comunicació Audiovisual (CAV) de la Universitat de Barcelona aquest tipus d'aprenentatge des del curs 2016–2017. Es presenten aquí els criteris establerts per a l'acceptació de projectes ApS, els factors d'èxit en CAV i els resultats que la iniciativa ha tingut sobre l'alumnat.
Article Details
Com citar
Sánchez, Lydia et al. “L’ApS com a metodologia d’aprenentatge en Comunicació Audiovisual des de la perspectiva de la psicologia positiva”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/378413.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021
Articles més llegits del mateix autor/a
- Sergio Villanueva Baselga, Mª Ángeles García Asensio, Elena Maestre, Claudio Cruz, Xavier Testar, Cristina Larrea Killinger, Laura Cuffi, Lydia Sánchez, Anna Marqués, Carlos Aguilar, Jorge Franganillo, Habilitats orals i elevator pitch , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Andrés Besolí, Marina Romeo, Montserrat Yepes-Baldó, Carolina Martín, María Ángeles García, Lydia Sánchez, Vicenta González, José Gustems, Silvia Burset, Emma Bosch, Evaluando los Massive Open Online Courses (MOOCs): , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Marina Romeo, Montserrat Yepes-Baldó, Carlos Aguilar, Mª Angeles Garcia, Emma Bosch, Lydia Sánchez, Silvia Burset, Josep Gustems, Vicenta González, Carolina Martín, Rita Berger, APRENDRE A EMPENDRE EN EL SECTOR AUDIOVISUAL , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Adrien Faure-Carvallo, Miquel Térmens Graells, Lydia Sánchez Gómez, Javier Guallar Delgado, M.ª Ángeles García Asensio, Jorge Franganillo, Sergio Villanueva Baselga, Maria José Masanet Jordà, Hibai López-González, Maddalena Fedele, Anna Marquès, Jaume Vilaseca Corderroure, Sandra Rius, Vicente Villalba Palacín, Ràdio FIMA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023