L'ApS com a metodologia d'aprenentatge en Comunicació Audiovisual des de la perspectiva de la psicologia positiva

Main Article Content

Lydia Sánchez
Jorge Franganillo
M. Ángeles García Asensio

Aquest treball caracteritza l'aprenentatge servei (ApS) des de la perspectiva de la psicologia positiva i, per tant, com una metodologia d'aprenentatge que incideix en la formació emocional i de valors dels estudiants, i impulsa la seva motivació acadèmica. El Grup d'innovació docent consolidat en Comunicació i Mitjans Audiovisuals (In-COMAV) promou en el grau de Comunicació Audiovisual (CAV) de la Universitat de Barcelona aquest tipus d'aprenentatge des del curs 2016–2017. Es presenten aquí els criteris establerts per a l'acceptació de projectes ApS, els factors d'èxit en CAV i els resultats que la iniciativa ha tingut sobre l'alumnat.

Article Details

Com citar
Sánchez, Lydia et al. “L’ApS com a metodologia d’aprenentatge en Comunicació Audiovisual des de la perspectiva de la psicologia positiva”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/378413.

Articles més llegits del mateix autor/a