Anàlisi de les qualificacions obtingudes amb una estrategia docent ludificada Cas pràctic en assignatures de l’àmbit de l’enginyeria mecànica

Main Article Content

Albert Fabregat Sanjuan
Rosa Pàmies-Vilà
María Verdú-Pina
Cristina Urbina-Pons
Francisco Huera-Huarte
Francesc Ferrando-Piera

Es presenta l‘anàlisi de la correlació entre les qualificacions de proves avaluadores tradicionals i les obtingudes amb qüestionaris ludificats. S’ha desenvolupat un mètode per obtenir de forma automatitzada unes qualificacions amb diferents criteris de ponderació (penalització de les respostes incorrectes, segons el temps de resposta i la normalització de les qualificacions). Els resultats mostren correlacions significatives que suggereixen l’ús de les activitats ludificades en l’avaluació sumativa.

Article Details

Com citar
Fabregat Sanjuan, Albert et al. “Anàlisi de les qualificacions obtingudes amb una estrategia docent ludificada: Cas pràctic en assignatures de l’àmbit de l’enginyeria mecànica”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/378540.