Anàlisi de les qualificacions obtingudes amb una estrategia docent ludificada Cas pràctic en assignatures de l’àmbit de l’enginyeria mecànica
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Albert Fabregat Sanjuan
Rosa Pàmies-Vilà
María Verdú-Pina
Cristina Urbina-Pons
Francisco Huera-Huarte
Francesc Ferrando-Piera
Es presenta l‘anàlisi de la correlació entre les qualificacions de proves avaluadores tradicionals i les obtingudes amb qüestionaris ludificats. S’ha desenvolupat un mètode per obtenir de forma automatitzada unes qualificacions amb diferents criteris de ponderació (penalització de les respostes incorrectes, segons el temps de resposta i la normalització de les qualificacions). Els resultats mostren correlacions significatives que suggereixen l’ús de les activitats ludificades en l’avaluació sumativa.
Article Details
Com citar
Fabregat Sanjuan, Albert et al. “Anàlisi de les qualificacions obtingudes amb una estrategia docent ludificada: Cas pràctic en assignatures de l’àmbit de l’enginyeria mecànica”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/378540.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021
Articles més llegits del mateix autor/a
- Rosa Pàmies-Vilà, Albert Fabregat-Sanjuan, Joan Puig-Ortiz, Lluïsa Jordi, Antoni Hernandez Fernandez, ÚS DE KAHOOT! COM A EINA DE LUDIFICACIÓ PER A LA RETROALIMENTACIÓ A TEMPS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Albert Fabregat-Sanjuan, Rosa Pàmies-Vilà, Francesc Ferrando Piera, Silvia De la Flor López, Laboratori 3.0: Virtualització del laboratori amb una metodologia centrada en l'estudiant , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Joan Puig-Ortiz, Rosa Pàmies-Vilà, Jordi Ramon Martínez Miralles, ÚS DE GOOGLE+ PER A LA COOPERACIÓ DOCENT INTERUNIVERSITÀRIA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Pau Català Calderón, Lluïsa Jordi Nebot, Joaquim Maria Veciana Fontanet, Rosa Pàmies-Vilà, OBJECTIUS DE DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE. UNA MIRADA DES DE L’ENGINYERIA MECÀNICA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023