ÚS DE KAHOOT! COM A EINA DE LUDIFICACIÓ PER A LA RETROALIMENTACIÓ A TEMPS

Main Article Content

Rosa Pàmies-Vilà
Albert Fabregat-Sanjuan
Joan Puig-Ortiz
Lluïsa Jordi
Antoni Hernandez Fernandez
Es presenta l’actuació duta a terme en les pràctiques de Teoria de Màquines i Mecanismes de l’ETSEIB. S’introdueix una retroalimentació a temps mitjançant l’aplicació Kahoot! la qual cosa permet estimular l’interès de l’alumnat i ajudar a adquirir els coneixements de l’assignatura amb les metodologies típiques de l’aprenentatge basat en jocs. Els resultats mostren millores significatives en els grups on s’ha dut a terme l’actuació i aporten evidències en favor de la ludificació.

Article Details

Com citar
Pàmies-Vilà, Rosa et al. “ÚS DE KAHOOT! COM A EINA DE LUDIFICACIÓ PER A LA RETROALIMENTACIÓ A TEMPS”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 4, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/348661.

Articles més llegits del mateix autor/a