Laboratori 3.0: Virtualització del laboratori amb una metodologia centrada en l'estudiant Millora de l'assignatura de Laboratori de Tecnologia Mecànica mitjançant eines virtuals i una estratègia docent "blended learning"

Main Article Content

Albert Fabregat-Sanjuan
Rosa Pàmies-Vilà
Francesc Ferrando Piera
Silvia De la Flor López

Aquest treball presenta la millora introduïda a una assignatura de laboratori per mitjà d'una estratègia docent "blended learning" centrada en l'estudiant. Les eines virtuals utilizades (vídeos i qüestionaris) ajuden a preparar la sessió pràctica i permeten l'autoavaluació prèvia i posterior dels coneixement adquirits. Els estudiants mostren una gran satisfacció amb el mètode. L'anàlisi de les qualificacions obtingudes ha permès avaluar el grau de correlació entre les tèccniques utilitzades.

Paraules clau
e-learning, autoavaluació, vídeos, fabricació, enginyeria, pràctiques de laboratori

Article Details

Com citar
Fabregat-Sanjuan, Albert et al. “Laboratori 3.0: Virtualització del laboratori amb una metodologia centrada en l’estudiant: Millora de l’assignatura de Laboratori de Tecnologia Mecànica mitjançant eines virtuals i una estratègia docent ‘blended learning’”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 3, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/367168.