Laboratori 3.0: Virtualització del laboratori amb una metodologia centrada en l'estudiant Millora de l'assignatura de Laboratori de Tecnologia Mecànica mitjançant eines virtuals i una estratègia docent "blended learning"
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Albert Fabregat-Sanjuan
Universitat Rovira i Virgili
Rosa Pàmies-Vilà
Universitat Politècnica de Catalunya
Francesc Ferrando Piera
Universitat Rovira i Virgili
Silvia De la Flor López
Universitat Rovira i Virgili
Aquest treball presenta la millora introduïda a una assignatura de laboratori per mitjà d'una estratègia docent "blended learning" centrada en l'estudiant. Les eines virtuals utilizades (vídeos i qüestionaris) ajuden a preparar la sessió pràctica i permeten l'autoavaluació prèvia i posterior dels coneixement adquirits. Els estudiants mostren una gran satisfacció amb el mètode. L'anàlisi de les qualificacions obtingudes ha permès avaluar el grau de correlació entre les tèccniques utilitzades.
Paraules clau
e-learning, autoavaluació, vídeos, fabricació, enginyeria, pràctiques de laboratori
Article Details
Com citar
Fabregat-Sanjuan, Albert et al. “Laboratori 3.0: Virtualització del laboratori amb una metodologia centrada en l’estudiant: Millora de l’assignatura de Laboratori de Tecnologia Mecànica mitjançant eines virtuals i una estratègia docent ‘blended learning’”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 3, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/367168.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Rosa Pàmies-Vilà, Albert Fabregat-Sanjuan, Joan Puig-Ortiz, Lluïsa Jordi, Antoni Hernandez Fernandez, ÚS DE KAHOOT! COM A EINA DE LUDIFICACIÓ PER A LA RETROALIMENTACIÓ A TEMPS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Albert Fabregat Sanjuan, Rosa Pàmies-Vilà, María Verdú-Pina, Cristina Urbina-Pons, Francisco Huera-Huarte, Francesc Ferrando-Piera, Anàlisi de les qualificacions obtingudes amb una estrategia docent ludificada , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Albert Fabregat-Sanjuan, Francesc Ferrando Piera, Silvia De la Flor López, IMPLEMENTACIÓ DE L’APLICACIÓ INFORMÀTICA MecMovies EN L’ASSIGNATURA CIÈNCIA I RESISTÈNCIA DE MATERIALS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Joan Puig-Ortiz, Rosa Pàmies-Vilà, Jordi Ramon Martínez Miralles, ÚS DE GOOGLE+ PER A LA COOPERACIÓ DOCENT INTERUNIVERSITÀRIA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Pau Català Calderón, Lluïsa Jordi Nebot, Joaquim Maria Veciana Fontanet, Rosa Pàmies-Vilà, OBJECTIUS DE DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE. UNA MIRADA DES DE L’ENGINYERIA MECÀNICA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023