Millorar la col.laboració entre escola i universitat en les pràctiques de mestre a través d'espais de "col.laboració expandida"
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Javier Onrubia
Rosa Colomina
Universitat de Barcelona
Horacio Vidosa
Universitat de Barcelona
Mila Naranjo
Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya
Es presenten resultats d'un projecte per millorar la col·laboració escola/universitat en les pràctiques de mestre/a mitjançant espais de “col·laboració expandida” (col·laboració més enllà de la tríada mestra tutora/tutora d'universitat/estudiant). En les sis escoles participants es van concretar espais d'aquest tipus, en el marc d'una estructura formativa global. Els/Les participants van valorar molt positivament l'impacte del projecte en l'aprenentatge dels estudiants i la millora de les pràctiques
Article Details
Com citar
Onrubia, Javier et al. “Millorar la col.laboració entre escola i universitat en les pràctiques de mestre a través d’espais de ‘col.laboració expandida’”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417035.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Articles més llegits del mateix autor/a
- Anna Engel, Javier Onrubia, Atribuir sentido a los contenidos de enseñanza y aprendizaje también en la universidad , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No 4 (2018)
- Rosa M. Colomina Alvarez, Maria José Rochera, Anna Engel, Marta Gràcia, Teresa Mauri, Judith Oller, Ana Remesal, Horacio Vidosa, Mónica Aldana, Ana Anton, Pilar Caballero, Anna Ginesta, Tania Gri, Esther Nadal, Glòria Rigol, Claudia Portilla, Núria Viñoles, L'ús d'estratègies de personalització per a la millora de la implicació dels estudiants en el seu aprenentatge individual i de grup , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No 5 (2021): CIDUI 2021
- Javier Onrubia, Teresa Mauri, Rosa Colomina, Eugènia Arús, Anna Ginesta, Rosa Mayordomo, Horacio Vidosa, Irene Yúfera, Vertebrar las prácticas de maestro desde los retos, metas y motivos de cambio y mejora de la escuela , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No 5 (2021): CIDUI 2021
- Rosa Colomina, Teresa Mauri, Javier Onrubia, Marc Clarà, Rosa Sayós, El “espacio compartido” de reflexión sobre la práctica: un instrumento de colaboración universidad-escuela en el practicum , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Javier Onrubia, Teresa Mauri, Rosa María Colomina, Eugènia Arús, Rosa Mayordomo, Anna Ginesta, LA COLABORACIÓN ENTRE ESCUELA Y UNIVERSIDAD EN LA EVALUACIÓN DEL PRACTICUM DE MAESTROS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No 4 (2018)
- Javier Onrubia, Rosa M. Colomina, Teresa Mauri, Marc Clarà, APOYANDO PROCESOS DE REFLEXION SOBRE LA PRÁCTICA DOCENTE EN EL PRACTICUM DE MAESTRO , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No 2 (2014)
- Ana Remesal, Rosa Mª Colomina, Esther Nadal, Horacio Vidosa, Ana Mª Antón, Diseño de exámenes para autoevaluación sincrónica , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No 5 (2021): CIDUI 2021
- Javier Onrubia, Teresa Mauri, Rosa Colomina, Marc Clarà, Una propuesta para la enseñanza de la reflexión conjunta en el prácticum de maestro , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- María José Rochera, Anna Engel, Horacio Vidosa, Sara Delgado, César Coll, El uso de feedback opcional en procesos de aprendizaje colaborativo en línea , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Anna Engel, María José Rochera, Horacio Vidosa, Sara Delgado, César Coll, Orquestar ayudas para el aprendizaje colaborativo: herramientas, guiones y retroalimentaciones , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016