Com fer un article divulgatiu Integrant coneixements i desenvolupant competències
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Joan Carles Melgarejo
Elisabet Playà
Cristina Domenech Ortí
Joaquín Proenza
Marc Campeny
Cristina Villanova-de-Benavent
Meritxell Aulinas
Esperança Tauler
Josep Roqué
Malena Cazorla
Laura Gemmrich
Francisco Javier Casado
Albert Gil Soler
Alex Garcia
Pol Sunyer
Helena Escalona
Cristian Ruiz
Ernest Onetti
Ada Rodríguez
Roger Roca
Jordi Llopis
Yousra Haddad
Miquel Grande
Juan Serrano
Julia de Pablo Farré
Núria Solà Pujol
Activitat dissenyada per proporcionar als estudiants uns fonaments clars per escriure bones memòries, informes o articles en el seu futur professional. Neix de la necessitat de millorar la seva competència comunicativa escrita, i es basa en la redacció conjunta (professors + estudiants de diferent nivell) d’un article divulgatiu, amb revisió externa, i en la seva posterior presentació i divulgació. Es pretén també fomentar la metodologia docent d’Aprenentatge-Servei (ApS) entre els estudiants.
Article Details
Com citar
Melgarejo, Joan Carles et al. “Com fer un article divulgatiu: Integrant coneixements i desenvolupant competències”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/377517.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021
Articles més llegits del mateix autor/a
- Júlia Farré-de-Pablo, Núria Pujol-Solà, Joan Carles Melgarejo, Lisard Torró, Marc Campeny, Esperança Tauler, Cristina Villanova-de-Benavent, Montgarri Castillo-Oliver, Daniel Sanz-Mont, Oriol Vilanova-Pagès, Mercè Casas-Sagristà, Joana Lluch, Malena Cazorla-Martínez, Laura Poll-Barrera, Aleu Andreazini, Míriam Pastor, Sandra Amores-Casals, Ariana Carrazana, Eva Agut-Botines, Jingyao Xu, Joaquín A. Proenza, The Barcelona SGA-SEG Student Chapter , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Núria Pujol-Solà, Joan Carles Melgarejo, Júlia Farré-de-Pablo, Francisco Javier Casado-Merediz, Àngels Canals, Lisard Torró, Marc Campeny, Esperança Tauler, Cristina Villanova-de-Benavent, Yael Díaz-Acha, Montgarri Castillo-Oliver, Laura Gemmrich, Alex Merchán, Andreu Castanyo, Daniel Sanz-Mont, Oriol Vilanova-Pagès, Mercè Casas-Sagristà, Joana Lluch, Malena Cazorla-Martínez, Aleu Andreazini, Míriam Pastor, Sandra Amores-Casals, Ariana Carrazana, Jingyao Xu, Joaquín A. Proenza, THE PILOT PROJECT OF THE MINERAL COLLECTIONS FROM THE UNIVERSITY OF BARCELONA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Elisabet Playà, Els videojocs entren a l’aula universitària: una eina versàtil d’Aprenentatge-Servei no presencial , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Lluís Cabrera, Gemma Alías, Meritxell Aulinas, Margarita Becerra, Jordi Casadellà, Roger Clotet, Xavier Delclòs, Jose Luis Fernández-Turiel, Adelina Geyer, Marta Tarragó, Anna Travé, Barcelona Rocks: les roques de la teva ciutat al mòbil , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Elisabet Playà, Cristina Gaya, Juan Diego Martí-Martín, Enrique Gómez-Rivas, Anna Travé, Irene Cantarero, Vinyet Baqués, David Gómez-Gras, Les Pràctiques en Empresa a Geologia. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023
- Elisabet Playà, Marta Guinau, Glòria Furdada, Anna Travé, Patrícia Cabello, Irene Cantarero, Jordi Palau, La formació del professorat a Ciències de la Terra i el foment de la metodologia d’Aprenentatge-Servei (ApS) , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023