La formació del professorat a Ciències de la Terra i el foment de la metodologia d’Aprenentatge-Servei (ApS)
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Elisabet Playà
Universitat de Barcelona, Barcelona
Marta Guinau
Universitat de Barcelona
Glòria Furdada
Universitat de Barcelona
Anna Travé
Universitat de Barcelona
Patrícia Cabello
Universitat de Barcelona
Irene Cantarero
Universitat de Barcelona
Jordi Palau
Universitat de Barcelona
Es presenta una experiència de formació del professorat de Ciències de la Terra sobre la metodologia docent d’Aprenentatge-Servei (ApS). Formar a formadors/es és la clau per fomentar la innovació docent universitària mitjançant la metodologia ApS en les disciplines de Ciències de la Terra. La formació del professorat ha sigut pràctica i aplicada, amb la presentació de casos d’èxit i amb la participació activa de l’alumnat involucrat. Amb aquesta formació s’ha aconseguit motivar diferents professors/es que han incorporat projectes ApS en les seves assignatures o projectes docents.
Article Details
Com citar
Playà, Elisabet et al. “La formació del professorat a Ciències de la Terra i el foment de la metodologia d’Aprenentatge-Servei (ApS)”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/416567.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Articles més llegits del mateix autor/a
- Joan Carles Melgarejo, Elisabet Playà, Cristina Domenech Ortí, Joaquín Proenza, Marc Campeny, Cristina Villanova-de-Benavent, Meritxell Aulinas, Esperança Tauler, Josep Roqué, Malena Cazorla, Laura Gemmrich, Francisco Javier Casado, Albert Gil Soler, Alex Garcia, Pol Sunyer, Helena Escalona, Cristian Ruiz, Ernest Onetti, Ada Rodríguez, Roger Roca, Jordi Llopis, Yousra Haddad, Miquel Grande, Juan Serrano, Julia de Pablo Farré, Núria Solà Pujol, Com fer un article divulgatiu , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Elisabet Playà, Els videojocs entren a l’aula universitària: una eina versàtil d’Aprenentatge-Servei no presencial , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Lluís Cabrera, Gemma Alías, Meritxell Aulinas, Margarita Becerra, Jordi Casadellà, Roger Clotet, Xavier Delclòs, Jose Luis Fernández-Turiel, Adelina Geyer, Marta Tarragó, Anna Travé, Barcelona Rocks: les roques de la teva ciutat al mòbil , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Elisabet Playà, Cristina Gaya, Juan Diego Martí-Martín, Enrique Gómez-Rivas, Anna Travé, Irene Cantarero, Vinyet Baqués, David Gómez-Gras, Les Pràctiques en Empresa a Geologia. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023