La formació del professorat a Ciències de la Terra i el foment de la metodologia d’Aprenentatge-Servei (ApS)

Main Article Content

Elisabet Playà
Marta Guinau
Glòria Furdada
Anna Travé
Patrícia Cabello
Irene Cantarero
Jordi Palau

Es presenta una experiència de formació del professorat de Ciències de la Terra sobre la metodologia docent d’Aprenentatge-Servei (ApS). Formar a formadors/es és la clau per fomentar la innovació docent universitària mitjançant la metodologia ApS en les disciplines de Ciències de la Terra. La formació del professorat ha sigut pràctica i aplicada, amb la presentació de casos d’èxit i amb la participació activa de l’alumnat involucrat. Amb aquesta formació s’ha aconseguit motivar diferents professors/es que han incorporat projectes ApS en les seves assignatures o projectes docents.

Article Details

Com citar
Playà, Elisabet et al. “La formació del professorat a Ciències de la Terra i el foment de la metodologia d’Aprenentatge-Servei (ApS)”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/416567.

Articles més llegits del mateix autor/a