1-3
Bastir l'aprenentatge de l'escriptura per aprendre a les àrees i llengües del currículum
4-9
Working with Reading to Learn in a bilingual primary school: Genres, literacy, inclusion
10-29
Llegir per Aprendre: Pedagogia útil per a l’ensenyament de disciplines en currículums amb exàmens estandaritzats
30-53
Bastir la lectura i escriptura de resums a l’àrea de Lingüística: Una experiència al grau d’Educació Primària
54-78
Formació i innovació docent en didàctica de l’escriptura basada en gèneres en el grau de Mestre en Educació Primària
79-106
Aprendre a planificar per a AICLE amb el model “Llegir per Aprendre”. Una experiència a formació inicial del professorat.
107-125
La promoció de l’alfabetització acadèmica a l’educació superior: El curs Lectura i Escriptura per a la Producció de Coneixement Acadèmic
126-136
Enginyeria Didàctica per a l'ensenyament de les seqüències de Padovan i Perrin amb el programari GeoGebra
137-159
Motivació i pràctica esportiva en adolescents en funció del gènere, edat i esport
160-175
L'ensenyament del model d’ésser viu en la formació inicial de mestres: Primer cicle d’una recerca basada en el disseny
176-196
197-213
Llibre: Educació Ambiental de mestres per a mestres
214-217
Tesi doctoral: Formació per al desenvolupament de la lectura i l'escriptura acadèmica: Avaluació de la implantació del model "Scaffolding Academic Literacy" al grau de Primària de la Facultat d'Educació de Toledo
218-220