Andamiar el aprendizaje de la escritura para aprender en las áreas y lenguas del currículum Bastir l'aprenentatge de l'escriptura per aprendre a les àrees i llengües del currículum
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Isabel García-Parejo
Universidad Complutense de Madrid, Espanya
Aoife Ahern
Universidad Complutense de Madrid, Espanya
Introducció a la secció monogràfica.
Paraules clau
Reading to Learn, Llegir per Aprendre, AICLE
Article Details
Com citar
García-Parejo, Isabel; and Ahern, Aoife. “Andamiar el aprendizaje de la escritura para aprender en las áreas y lenguas del currículum: Bastir l’aprenentatge de l’escriptura per aprendre a les àrees i llengües del currículum”. Didacticae. Revista de Investigación en Didácticas Específicas, no. 14, pp. 4-9, doi:10.1344/did.2023.14.4-9.
Drets
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-CompartirIgual 4.0.
(c) Isabel García-Parejo, Aoife Ahern, 2023
Drets d'autor
Els autors conserven els drets d'autoria i otorguen a la revista el dret de primera publicació de l'obra.
Els textos publicats a Didacticae estan sota una llicència de Reconeixement - Compartir igual 4.0 Espanya de Creative Commons.
Per poder esmentar els treballs s'ha de citar la font (Didacticae) i l'autor del text.
Didacticae no accepta cap responsabilitat pels punts de vista i les declaracions fetes pels autors en els seus treballs.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Isabel García-Parejo, Literatura infantil y lectura dialógica. La formación de educadores desde la investigación , Didacticae. Revista de Investigación en Didácticas Específicas: Núm. 12 (2022)
- Isabel García-Parejo, Formación e innovación docente en didáctica de la escritura basada en géneros en el grado de Maestro de Educación Primaria , Didacticae. Revista de Investigación en Didácticas Específicas: Núm. 14 (2023)
- Aoife Ahern, Learning to plan for CLIL with the Reading to Learn approach. An experience in initial teacher training. , Didacticae. Revista de Investigación en Didácticas Específicas: Núm. 14 (2023)