Projectes interdisciplinaris centrats en l'alimentació sostenible mitjançant maletes didàctiques: Canvis perceptius de l'estudiantat
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
La nova conjuntura contextual fa imprescindible desenvolupar en els futurs ciutadans una consciència crítica amb el seu entorn, tal i com recull la nova llei educativa LOMLOE. Aquest article vol descriure i analitzar l’ús i la viabilitat de projectes interdisciplinaris centrats en l’agroecologia en la formació inicial de professorat en el context del tercer curs del grau de Mestre d’Educació Primària. Per assolir l’anàlisi sobre l’ús i viabilitat es va passar un qüestionari perceptiu de caràcter qualitatiu a un total de 36 estudiants. Els resultats presentats mostren com a través de la realització del projecte, els i les estudiants no només han canviat la seva concepció respecte la interdisciplinarietat, els PSR i les maletes didàctiques, sinó que també tenen la percepció que aquests canvis tindran afectació en la seva pràctica com a futurs docents.
Article Details
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-CompartirIgual 4.0.
(c) Judit Sabido-Codina, Laia Solé-Coromina, Arnau Amat, 2023
Drets d'autor
Els autors conserven els drets d'autoria i otorguen a la revista el dret de primera publicació de l'obra.
Els textos publicats a Didacticae estan sota una llicència de Reconeixement - Compartir igual 4.0 Espanya de Creative Commons.
Per poder esmentar els treballs s'ha de citar la font (Didacticae) i l'autor del text.
Didacticae no accepta cap responsabilitat pels punts de vista i les declaracions fetes pels autors en els seus treballs.