Projectes interdisciplinaris centrats en l'alimentació sostenible mitjançant maletes didàctiques: Canvis perceptius de l'estudiantat

Main Article Content

Judit Sabido-Codina
Laia Solé-Coromina
Arnau Amat

La nova conjuntura contextual fa imprescindible desenvolupar en els futurs ciutadans una consciència crítica amb el seu entorn, tal i com recull  la nova llei educativa LOMLOE. Aquest article vol descriure i analitzar l’ús i la viabilitat de projectes interdisciplinaris centrats en l’agroecologia en la formació inicial de professorat en el context del tercer curs del grau de Mestre d’Educació Primària. Per assolir l’anàlisi sobre l’ús i viabilitat es va passar un qüestionari perceptiu de caràcter qualitatiu a un total de 36 estudiants. Els resultats presentats mostren com a través de la realització del projecte, els i les estudiants no només han canviat la seva concepció respecte la interdisciplinarietat, els PSR i les maletes didàctiques, sinó que també tenen la percepció que aquests canvis tindran afectació en la seva pràctica com a futurs docents.

Paraules clau
interdisciplinarietat, maletes didàctiques, didàctica dels problemes socials rellevants, projectes educatius

Article Details

Com citar
Sabido-Codina, Judit et al. “Projectes interdisciplinaris centrats en l’alimentació sostenible mitjançant maletes didàctiques: Canvis perceptius de l’estudiantat: ”. Didacticae. Revista de Investigación en Didácticas Específicas, no. 14, pp. 197-13, doi:10.1344/did.2023.14.197-213.