Adquisición de competencias profesionalizadoras en el Máster en Ciencia y Gestió Integral del Agua de la Universidad de Barcelona mediante el diseño de escenarios de aprendizaje activos
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Mercedes Gracenea
Departament de Biologia, Sanitat y Medio Ambiente, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Universitat de Barcelona
Humbert Salvadó
Departamento de Biología Evolutiva, Ecología y Ciencias Ambientales, Facultad de biología, Univesidad de Barcelona
El Màster en Ciència i Gestió Integral de l'Aigua contempla dos perfils professionals, la interacció dels quals potencia l'adquisició de noves competències professionals. Es formen equips mixtos a paritr dels dos perfils, amb lideratge compartit, treballant autònomament un problema real d'acord amb Aprenentatge basat en problemes. es potencia el desenvolupament de competències de liderartge, ràpida i eficaç integració en equips interdisciplinaris i transferència de coneixement, no treballades prèviament.
Article Details
Com citar
Gracenea, Mercedes; and Salvadó, Humbert. “Adquisición de competencias profesionalizadoras en el Máster en Ciencia y Gestió Integral del Agua de la Universidad de Barcelona mediante el diseño de escenarios de aprendizaje activos”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417647.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Articles més llegits del mateix autor/a
- judit Sabido-Codina, Albert Santasusagna, Isidora Sáez-Rosenkranz, Ilaria Bellatti, Mercedes Gracenea, Elvira Barriga-Ubed, Las vocaciones científicas de los estudiantes de nuevo acceso a la universidad , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Isidora Sáez-Rosenkranz, Elvira Barriga-Ubed, Judit Sabido-Codina, Ilaria Bellatti, Marina Sánchez Hostalot, Mercedes Gracenea, La competencia investigadora en estudiantes de magisterio. Percepción del estudiantado y propuesta educativa , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Mercedes Gracenea, Antonio Monleón Getino, INSTRUMENTOS DE EVALUACIÓN. INFLUENCIA DE FACTORES INHERENTES Y EXTERNOS A LOS TESTS OBJETIVOS SOBRE LA CALIFICACIÓN OBTENIDA POR LOS ESTUDIANTES EN SU APLICACIÓN , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Judit Sabido-Codina, Cristian Frutos -Solé, Ana Maria Guillamón-Pérez, Mercedes Gracenea, Las revistas científicas como plataforma del desarrollo profesional , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Mercedes Gracenea, Jordi Miquel, SINTONÍA ENTRE LAS ASIGNATURAS DE PRIMER CURSO DE LOS GRADOS UNIVERSITARIOS Y LOS INPUTS DE BACHILLERATO EN LA TRANSICIÓN BACHILLERATO UNIVERSIDAD , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Mercedes Gracenea, Juan Antonio Amador, Teresa Pagès, Rosa Sayós, Eva González, Lourdes Marzo, Mònica Mato, Desde el análisis de la docencia hacia la mejora e innovación. ¿Qué proponen los profesores noveles de la Universidad de Barcelona en el marco del Máster en Docencia Universitaria para Profesorado Novel? , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Mercedes Gracenea, Lyda Halbaut, Montserrat Aróztegui, Lluis Costa, Maria Godall, Maria Cristina Manzanares, Margarita Fuentes, Olga González-Moreno, Josep Maria Suñé, Joaquim Suñer, PRIORIZACIÓN DE LAS COMPETENCIAS TRANSVERSALES EN LAS TITULACIONES DE CIENCIAS DE LA SALUD* , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Àngels Alegre, Mercedes Gracenea, Gaspar Rosselló, Lara Rot, Escenarios activos de aprendizaje colaborativo: El observatorio del Estudiante de la Universidad de Barcelona , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016