El trànsit cap a la professió docent a primària: el Model INDUCTEACHING
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Anna Díaz-Vicario
Patricia Olmos Rueda
Universitat Autònoma de Barcelona/ Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzacional (CRiEDO)
Joaquín Gairín Sallán
Universitat Autònoma de Barcelona/ Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzacional (CRiEDO)
Carme Armengol Asparó
Universitat Autònoma de Barcelona/ Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzacional (CRiEDO)
Els processos d’inducció milloren la inserció a la docència i la configuració de la identitat professional docent. La present aportació presenta el Model INDUCTEACHING, una proposta de model d’inducció lligada a la formació inicial i primer any d’exercici docent de mestres de primària. INDUCTEACHING es focalitza en 4 competències clau que es desenvolupen a través de 6 estratègies d’actuació amb l’objectiu d’afavorir el trànsit de la formació inicial cap a l’exercici professional docent.
Article Details
Com citar
Díaz-Vicario, Anna et al. “El trànsit cap a la professió docent a primària: el Model INDUCTEACHING”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417281.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Articles més llegits del mateix autor/a
- Anna Díaz-Vicario, Aleix Barrera-Coromines, Marta Fuentes Agustí, Angelina Sánchez Martí, Txell Zolle-Valero, Guia d’estratègies d'avaluació per a l’autoregulació dels aprenentatges dels mestres en formació , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Òscar Mas Torelló, Patricia Olmos Rueda, Georgina Paris Mañas, Josep Maria Sanahuja Gavaldà, DESARROLLO Y EVALUACIÓN DE LA COMPETENCIA “TRABAJO EN EQUIPO” , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Angelina Sánchez Martí, Anna Díaz-Vicario, José Luís Muñoz Moreno, David Rodríguez-Gómez, Txell Zolle-Valero, Estratègies d’autoavaluació per a l’autoregulació d’aprenentatges en estudiants universitaris de Ciències de l’Educació , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Patricia Olmos Rueda, MILLORA DE LA QUALITAT DEL TREBALLS DE FINAL DE GRAU A LA FORMACIÓ INICIAL DE MESTRES , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Anna Díaz-Vicario, Aleix Barrera-Corominas, Georgeta Ion, EL ROL DEL FEEDBACK EN EL DESENVOLUPAMENT DE COMPETÈNCIES COGNITIVES I METACOGNITIVES , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Anna Díaz-Vicario, Joaquín Gairín Sallán, LES ESTADES PROFESSIONALS COM A OPCIÓ FORMATIVA DEL PROFESSORAT UNIVERSITARI NOVELL. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Patricia Olmos Rueda, Òscar Mas Torelló, Josep Maria Sanahuja Gavaldà, LA COL·LABORACIÓ DE LA UNIVERSITAT EN LA INCLUSIÓ EDUCATIVA ALS CENTRES DE SECUNDÀRIA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Saida López-Crespo, Cecilia Inés Suárez-Rivarola, Anna Díaz-Vicario, El desenvolupament de la competència investigadora en el Grau d’Educació Primària. Anàlisi i valoració d’una experiència , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023
- Anna Díaz-Vicario, Cecilia-Inés Suárez-Rivarola, Saida López-Crespo, Components de recerca en el disseny de les assignatures dels Graus de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023