El trànsit cap a la professió docent a primària: el Model INDUCTEACHING

Main Article Content

Anna Díaz-Vicario
Patricia Olmos Rueda
Joaquín Gairín Sallán
Carme Armengol Asparó

Els processos d’inducció milloren la inserció a la docència i la configuració de la identitat professional docent. La present aportació presenta el Model INDUCTEACHING, una proposta de model d’inducció lligada a la formació inicial i primer any d’exercici docent de mestres de primària. INDUCTEACHING es focalitza en 4 competències clau que es desenvolupen a través de 6 estratègies d’actuació amb l’objectiu d’afavorir el trànsit de la formació inicial cap a l’exercici professional docent.

Article Details

Com citar
Díaz-Vicario, Anna et al. “El trànsit cap a la professió docent a primària: el Model INDUCTEACHING”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417281.

Articles més llegits del mateix autor/a