Guia d’estratègies d'avaluació per a l’autoregulació dels aprenentatges dels mestres en formació
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Anna Díaz-Vicario
Aleix Barrera-Coromines
Universitat Autònoma de Barcelona
Marta Fuentes Agustí
Universitat Autònoma de Barcelona
Angelina Sánchez Martí
Universitat Autònoma de Barcelona
Txell Zolle-Valero
Per tal d’afavorir la implementació d’estratègies vinculades amb l’avaluació formativa que promoguin processos d’autoregulació en l’educació superior, un equip de professors de les Facultats d’Educació de la UAB, la UB i UdL ha dissenyat una guia dirigida al professorat universitari. En aquest treball es detalla el procés seguit per a la seva elaboració, a més d’anticipar alguns resultats de la seva experimentació en vàries assignatures de la Formació de Mestres.
Article Details
Com citar
Díaz-Vicario, Anna et al. “Guia d’estratègies d’avaluació per a l’autoregulació dels aprenentatges dels mestres en formació”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/377925.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021
Articles més llegits del mateix autor/a
- Angelina Sánchez Martí, Anna Díaz-Vicario, José Luís Muñoz Moreno, David Rodríguez-Gómez, Txell Zolle-Valero, Estratègies d’autoavaluació per a l’autoregulació d’aprenentatges en estudiants universitaris de Ciències de l’Educació , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Georgeta Ion, José Luís Muñoz Moreno, Angelina Sánchez Martí, Cristina Mercader, APRENDER EN LA UNIVERSIDAD MEDIANTE EL FEEDBACK ENTRE IGUALES , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Anna Díaz-Vicario, Aleix Barrera-Corominas, Georgeta Ion, EL ROL DEL FEEDBACK EN EL DESENVOLUPAMENT DE COMPETÈNCIES COGNITIVES I METACOGNITIVES , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Anna Díaz-Vicario, Joaquín Gairín Sallán, LES ESTADES PROFESSIONALS COM A OPCIÓ FORMATIVA DEL PROFESSORAT UNIVERSITARI NOVELL. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Mariella Azzato, Guillermo Bautista, Anna Escofet Roig, Marta López Costa, Marta Marimon-Martí, Angelina Sánchez Martí, REPENSANDO LOS ESPACIOS UNIVERSITARIOS DE APRENDIZAJE. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Marta Fuentes Agustí, Sergi Robles Martínez, Sandra Miguel Peña, Adrià Sanchez Carmona, Jordi Pons Aróztegui, The TOP gamification platform as a change agent in the acquisition of the competences attributed to the Degree in Computer Engineering , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Angelina Sánchez Martí, Jaume Del Campo Sorribas, HACIA EL FORTALECIMIENTO DE LOS CENTROS DE EDUCACIÓN SUPERIOR: , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 1 (2012): CIDUI 2012
- María Eugenia Suárez-Ojeda, Marta Fuentes Agustí, Anabel Galán-Mañas, THE TEACHING PORTFOLIO AT UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA: A TOOL TO ENHANCE TEACHING QUALITY AND EFFECTIVENESS OF PROFESSORS? , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Anna Díaz-Vicario, Patricia Olmos Rueda, Joaquín Gairín Sallán, Carme Armengol Asparó, El trànsit cap a la professió docent a primària: el Model INDUCTEACHING , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023
- Saida López-Crespo, Cecilia Inés Suárez-Rivarola, Anna Díaz-Vicario, El desenvolupament de la competència investigadora en el Grau d’Educació Primària. Anàlisi i valoració d’una experiència , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023