Guia d’estratègies d'avaluació per a l’autoregulació dels aprenentatges dels mestres en formació

Main Article Content

Anna Díaz-Vicario
Aleix Barrera-Coromines
Marta Fuentes Agustí
Angelina Sánchez Martí
Txell Zolle-Valero

Per tal d’afavorir la implementació d’estratègies vinculades amb l’avaluació formativa que promoguin processos d’autoregulació en l’educació superior, un equip de professors de les Facultats d’Educació de la UAB, la UB i UdL ha dissenyat una guia dirigida al professorat universitari. En aquest treball es detalla el procés seguit per a la seva elaboració, a més d’anticipar alguns resultats de la seva experimentació en vàries assignatures de la Formació de Mestres.

Article Details

Com citar
Díaz-Vicario, Anna et al. “Guia d’estratègies d’avaluació per a l’autoregulació dels aprenentatges dels mestres en formació”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/377925.

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 > >>