Estratègies d’autoavaluació per a l’autoregulació d’aprenentatges en estudiants universitaris de Ciències de l’Educació L’experiència del professorat universitari en tres universitats catalanes

Main Article Content

Angelina Sánchez Martí
Anna Díaz-Vicario
José Luís Muñoz Moreno
David Rodríguez-Gómez
Txell Zolle-Valero

En el marc del projecte “Estratègies d’autoavaluació per a l’autoregulació d’aprenentatges i el desenvolupament professional docent” (2017 ARMIF 00006), s’han realitzat 13 entrevistes a professors per analitzar les experiències d’autoregulació realitzades en tres Facultats de Ciències de l’Educació (UAB, UB i UdL) en el període 2018-2020, coincidint en part amb la pandèmia de la Covid-19. Els resultats reparen en les estratègies implementades, les valoracions fetes i les recomanacions derivades.

Article Details

Com citar
Sánchez Martí, Angelina et al. “Estratègies d’autoavaluació per a l’autoregulació d’aprenentatges en estudiants universitaris de Ciències de l’Educació: L’experiència del professorat universitari en tres universitats catalanes”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/387980.

Articles més llegits del mateix autor/a