Estratègies d’autoavaluació per a l’autoregulació d’aprenentatges en estudiants universitaris de Ciències de l’Educació L’experiència del professorat universitari en tres universitats catalanes
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Angelina Sánchez Martí
Universitat Autònoma de Barcelona
Anna Díaz-Vicario
José Luís Muñoz Moreno
Universitat Autònoma de Barcelona
David Rodríguez-Gómez
Universitat Autònoma de Barcelona
Txell Zolle-Valero
Universitat Autònoma de Barcelona
En el marc del projecte “Estratègies d’autoavaluació per a l’autoregulació d’aprenentatges i el desenvolupament professional docent” (2017 ARMIF 00006), s’han realitzat 13 entrevistes a professors per analitzar les experiències d’autoregulació realitzades en tres Facultats de Ciències de l’Educació (UAB, UB i UdL) en el període 2018-2020, coincidint en part amb la pandèmia de la Covid-19. Els resultats reparen en les estratègies implementades, les valoracions fetes i les recomanacions derivades.
Article Details
Com citar
Sánchez Martí, Angelina et al. “Estratègies d’autoavaluació per a l’autoregulació d’aprenentatges en estudiants universitaris de Ciències de l’Educació: L’experiència del professorat universitari en tres universitats catalanes”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/387980.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021
Articles més llegits del mateix autor/a
- Anna Díaz-Vicario, Aleix Barrera-Coromines, Marta Fuentes Agustí, Angelina Sánchez Martí, Txell Zolle-Valero, Guia d’estratègies d'avaluació per a l’autoregulació dels aprenentatges dels mestres en formació , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Georgeta Ion, José Luís Muñoz Moreno, Angelina Sánchez Martí, Cristina Mercader, APRENDER EN LA UNIVERSIDAD MEDIANTE EL FEEDBACK ENTRE IGUALES , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Anna Díaz-Vicario, Aleix Barrera-Corominas, Georgeta Ion, EL ROL DEL FEEDBACK EN EL DESENVOLUPAMENT DE COMPETÈNCIES COGNITIVES I METACOGNITIVES , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Anna Díaz-Vicario, Joaquín Gairín Sallán, LES ESTADES PROFESSIONALS COM A OPCIÓ FORMATIVA DEL PROFESSORAT UNIVERSITARI NOVELL. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Mariella Azzato, Guillermo Bautista, Anna Escofet Roig, Marta López Costa, Marta Marimon-Martí, Angelina Sánchez Martí, REPENSANDO LOS ESPACIOS UNIVERSITARIOS DE APRENDIZAJE. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Angelina Sánchez Martí, Jaume Del Campo Sorribas, HACIA EL FORTALECIMIENTO DE LOS CENTROS DE EDUCACIÓN SUPERIOR: , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 1 (2012): CIDUI 2012
- Anna Díaz-Vicario, Patricia Olmos Rueda, Joaquín Gairín Sallán, Carme Armengol Asparó, El trànsit cap a la professió docent a primària: el Model INDUCTEACHING , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023
- Saida López-Crespo, Cecilia Inés Suárez-Rivarola, Anna Díaz-Vicario, El desenvolupament de la competència investigadora en el Grau d’Educació Primària. Anàlisi i valoració d’una experiència , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023
- Aleix Barrera-Corominas, José Luís Muñoz Moreno, David Rodríguez-Gómez, Emprenedoria i aprenentatge basat en reptes a l'Educació Superior , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023
- Anna Díaz-Vicario, Cecilia-Inés Suárez-Rivarola, Saida López-Crespo, Components de recerca en el disseny de les assignatures dels Graus de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023