Components de recerca en el disseny de les assignatures dels Graus de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Anna Díaz-Vicario
Cecilia-Inés Suárez-Rivarola
Universitat Autònoma de Barcelona/ Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament
Saida López-Crespo
Universitat Autònoma de Barcelona/ Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament
La recerca té un paper central en l’exercici professional dels educadors per tal que siguin capaços de prendre decisions informades, recollir evidències i avaluar els projectes que duen a terme. Per garantir el desenvolupament de la competència de recerca és imprescindible que els plans d’estudis l’incorporin. La present aportació analitza la presència de components de recerca en el disseny dels plans d’estudi i assignatures dels Graus d’Educació de la UAB, evidenciant un abordatge desigual.
Article Details
Com citar
Díaz-Vicario, Anna et al. “Components de recerca en el disseny de les assignatures dels Graus de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/416631.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Articles més llegits del mateix autor/a
- Anna Díaz-Vicario, Aleix Barrera-Coromines, Marta Fuentes Agustí, Angelina Sánchez Martí, Txell Zolle-Valero, Guia d’estratègies d'avaluació per a l’autoregulació dels aprenentatges dels mestres en formació , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Angelina Sánchez Martí, Anna Díaz-Vicario, José Luís Muñoz Moreno, David Rodríguez-Gómez, Txell Zolle-Valero, Estratègies d’autoavaluació per a l’autoregulació d’aprenentatges en estudiants universitaris de Ciències de l’Educació , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Anna Díaz-Vicario, Aleix Barrera-Corominas, Georgeta Ion, EL ROL DEL FEEDBACK EN EL DESENVOLUPAMENT DE COMPETÈNCIES COGNITIVES I METACOGNITIVES , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Anna Díaz-Vicario, Joaquín Gairín Sallán, LES ESTADES PROFESSIONALS COM A OPCIÓ FORMATIVA DEL PROFESSORAT UNIVERSITARI NOVELL. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Anna Díaz-Vicario, Patricia Olmos Rueda, Joaquín Gairín Sallán, Carme Armengol Asparó, El trànsit cap a la professió docent a primària: el Model INDUCTEACHING , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023
- Saida López-Crespo, Cecilia Inés Suárez-Rivarola, Anna Díaz-Vicario, El desenvolupament de la competència investigadora en el Grau d’Educació Primària. Anàlisi i valoració d’una experiència , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023