OPINIÓN DEL ALUMNADO SOBRE UNA EXPERIENCIA DE EVALUACIÓN ENTRE IGUALES CON REALIMENTACIÓN
Article Sidebar
Main Article Content
Anna Nardi Ricart
Universitat de Barcelona
Mireia Oliva Herrera
Universitat de Barcelona
Rosa Mª Aparicio Pelegrín
Universitat de Barcelona
Anna Viscasillas Clerch
Universitat de Barcelona
Elena Cano García
Universitat de Barcelona
Lyda Halbaut Bellowa
Universitat de Barcelona
An intervention was designed with students of Introduction to Galenic Pharmacy (N=339) of the 1st year of the Pharmacy degree 2021-2022 whose objective was not only the learning of the contents but also the development of general competences. For this purpose, a complex task with iterative deliverables was proposed with peer assessment and feedback as a key element. Student perceptions were very positive.
Article Details
How to Cite
Nardi Ricart, Anna et al. “OPINIÓN DEL ALUMNADO SOBRE UNA EXPERIENCIA DE EVALUACIÓN ENTRE IGUALES CON REALIMENTACIÓN”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023, no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/416575.
Rights
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Most read articles by the same author(s)
- Lyda Halbaut Bellowa, Ana C. Calpena Campmany, Daniel García Martín, José Manuel Borrego Burón, Rosa M. Aparicio Pelegrín, Anna Viscasillas Clerch, Alfonso Del Pozo Carrascosa, Joaquim Suñer Carbó, LA FORMACIÓN EN COMPETENCIA MATEMÁTICA APLICADA A LA FARMACIA GALÉNICA: COMPARACIÓN DE TRES CURSOS CONSECUTIVOS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 4 (2018)
- Laura Pons-Seguí, Elena Cano García, Laia Lluch Molins, Maite Fernández-Ferrer, LA EVALUACIÓN ENTRE IGUALES PARA LA MEJORA DE APRENDIZAJE Y EL DESARROLLO DE COMPETENCIAS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 4 (2018)
- María José. García Celma, Encarna García Montoya, Anna Nardi Ricart, Marta Monge Azemar, Pilar Pérez Lozano, Josep Maria Suñé Negre, Lyda Halbaut Bellowa, Rosa M. Aparicio Pelegrín, REFLEXIÓN COLABORATIVA COMO HERRAMIENTA DE INNOVACIÓN DOCENTE EN UNA ASIGNATURA DEL GRADO DE FARMACIA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 4 (2018)
- Lyda Halbaut Bellowa, Alfonso Del Pozo Carrascosa, Rosa M. Aparicio Pelegrín, Elena Cano García, Joaquim Suñer Carbó, Mireia Oliva Herrera, CAPACIDAD DE APRENDIZAJE Y RESPONSABILIDAD: VALIDACIÓN DEL PROCESO DE EVALUACIÓN EN UNA ASIGNATURA DEL GRADO DE FARMACIA Y PERCEPCIÓN DE LOS ESTUDIANTES SOBRE SU CAPACIDAD DE APRENDER A APRENDER , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 4 (2018)
- Lyda Halbaut Bellowa, Alexander Parra Coca, Rosa M. Aparicio Pelegrin, Anna Viscasillas Clerch, Alfonso Del Pozo Carrascosa, Joaquim Suñer Carbó, Ana C. Calpena Campmany, LA FORMACIÓN EN COMPETENCIA MATEMÁTICA APLICADA A LA FARMACIA GALÉNICA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No 3 (2016): CIDUI 2016
- Laura Pons-Seguí, Elena Cano García, Íngrit Soriguera, Sandra Entrena, El Desarrollo de las Competencias Docentes para el Aprendizaje Integrado de Contenido y Lengua Extranjera (AICLE) , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 4 (2018)
- Montserrat Miñarro Carmona, Nuria Masriera Palou, Lyda Halbaut Bellowa, Encarna García Montoya, Anna Fábregas Fernández, Josep Ramon Ticó Grau, Montserrat Aróztegui Trenchs, OPINIÓN DE LOS ESTUDIANTES DE FARMACIA SOBRE LA CALIDAD DE LAS PRÁCTICAS EN EL ÁMBITO DE LA TECNOLOGÍA FARMACÉUTICA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 2 (2014)
- Núria Giné Freixes, Lyda Halbaut Bellowa, Maria Cinta Portillo Vidiella, Montserrat Aróztegui Trenchs, Encarna García Montoya, Paulina González Muñoz, FEEDBACK DE LOS GRADUADOS DE LA UB SOBRE EL PROCESO DE ADQUISICIÓN DE COMPETENCIAS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 2 (2014)
- MARÍA JOSÉ GARCÍA CELMA, Alfons del Pozo Carrascosa, Sylvia López Paz, Mireia Oliva Herrera, Genoveva Morral Ruíz, ACCREDITATIVE ASSESSMENT OF LEARNING IN A COMPULSORY SUBJECT OF THE PHARMACY DEGREE, USING DIGITAL TECHNOLOGIES AND ENVIRONMENTS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 6 (2023): CIDUI23
- Encarna García Montoya, Montserrat Aróztegui Trenchs, Lyda Halbaut Bellowa, BARÓMETRO SOBRE COMPETENCIAS DE LA PRIMERA PROMOCIÓN DE GRADUADOS EN FARMACIA (UB) , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 2 (2014)