i-iv
efectes materials i simbòlics entre l'originalitat i la semblança
1-6
7-34
relacions intertexturals entre el color del so i el so del color: afectacions i sinestèsia
35-61
62-84
l'abstracció del color a Fra Angèlic
85-105
106-118
color i cos en la il·luminació de Loyset Liédet (1420-1479)
119-150
aportacions de Tiziano
151-180
prevencions i definicions confessionals a l’era moderna sota el color porpra cardinal
181-207
vida, obra i recepción
208-209
la defensa dels clàssics com a mitjà pels autors cristians
210-226
227-250
hebraica veritas vs. graeca veritas
251-276
277-296
l’ús de l’oratòria escrita en el procés de conformació del personatge
297-321
322-336
337-375
les Opera omnia (1516)
376-410
Hieronymi Stridonensis Vita (1516)
411-443
444-465
les Sagrades Escriptures en la Nova Espanya al segle XVIè
466-494
de la imatge a l’imaginari
495-527
528-565
566-609
610-621
622-648
649-673
negar-se a acollir-se a sagrat o el perill de la secularització
674-694
695-740
especulant la Trinitat divina a través d’el Bé
741-755
756-769
770-787
una comparativa de textos medievals femenins i masculins sobre la dona a l’Edat Mitjana
788-807
la bellesa femenina a la descriptio mulieris de la poesia tradicional i dels poemes petrarquistas croats i espanyols
808-834
835-872
el Gran Poder de Déu i el seu desenvolupament iconogràfic a Canàries. Art, Història i Tradició
873-897
898-921
922-927