Experiències d'aula amb el treball amb controvèrsies sòcio-científiques. Educació per al desenvolupament i la salut, pseudociències i eines per a l'avaluació d'activitats

Main Article Content

Jordi Domènech-Casal
Iván Marchán-Carvajal
Quique Vergara
Les controvèrsies sòcio-científiques (o CSC) i la Recerca i Innovació Responsables són contexts candidats per a ubicar l’ensenyament de les ciències en conflictes rellevants. Es presenten diverses activitats d’aula al voltant de les pseudociències, l’educació pel desenvolupament i l’educació per a la salut, i es proposen eines i bastides didàctiques per acompanyar el treball a l’aula amb CSC.
Paraules clau
Controvèrsies, RRI, Pseudociències, Educació pel Desenvolupament, Assaig

Article Details

Com citar
Domènech-Casal, Jordi et al. “Experiències d’aula amb el treball amb controvèrsies sòcio-científiques. Educació per al desenvolupament i la salut, pseudociències i eines per a l’avaluació d’activitats”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 30, pp. 32-38, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/302830.

Articles més llegits del mateix autor/a