“MasterChef Junior”, un context rellevant per a aprendre sobre el regne vegetal a 1r d'ESO

Main Article Content

Emma Cardona Roca
Iván Marchán-Carvajal
La proposta didàctica que es presenta es basa en una experiència didàctica desenvolupada a 1r d’ESO durant la unitat del Regne Vegetal. Treballada des d’un context proper per l’alumnat (el concurs “MasterChef Junior”) pretén promoure l’aprenentatge significatiu del contingut científic, així com la rellevància dels continguts científics en la vida quotidiana.
Paraules clau
Contextualització, educació secundària, competència científica, rellevància de la ciència

Article Details

Com citar
Cardona Roca, Emma; and Marchán-Carvajal, Iván. “‘MasterChef Junior’, un context rellevant per a aprendre sobre el regne vegetal a 1r d’ESO”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 30, pp. 2-6, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/302809.