“MasterChef Junior”, un context rellevant per a aprendre sobre el regne vegetal a 1r d'ESO
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Emma Cardona Roca
Iván Marchán-Carvajal
Institut Europa (Hospitalet de Llobregat)
La proposta didàctica que es presenta es basa en una experiència didàctica desenvolupada a 1r d’ESO durant la unitat del Regne Vegetal. Treballada des d’un context proper per l’alumnat (el concurs “MasterChef Junior”) pretén promoure l’aprenentatge significatiu del contingut científic, així com la rellevància dels continguts científics en la vida quotidiana.
Paraules clau
Contextualització, educació secundària, competència científica, rellevància de la ciència
Article Details
Com citar
Cardona Roca, Emma; and Marchán-Carvajal, Iván. “‘MasterChef Junior’, un context rellevant per a aprendre sobre el regne vegetal a 1r d’ESO”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 30, pp. 2-6, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/302809.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Jordi Domènech-Casal, , Iván Marchán-Carvajal, Quique Vergara, Experiències d'aula amb el treball amb controvèrsies sòcio-científiques. Educació per al desenvolupament i la salut, pseudociències i eines per a l'avaluació d'activitats , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 30 (2015): Desembre