Les Jornades de controvèrsia sòcio-científica i recerca i innovació responsables: ciències per a qüestionar i canviar el món. Pensar, comprendre, decidir
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Jordi Domènech-Casal
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i les Ciències Experimentals
Catalunya. Generalitat. Servei d'Immersió i Acollida Lingüística, Departament d'Ensenyament
Sílvia Lope
Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa (CESIRE)
Les controvèrsies sòcio-científiques i la recerca i innovació responsables constitueixen enfocs educatius clau per a la formació d’una ciutadania crítica i contexts rellevants per a l’ensenyament de les Ciències. Amb l’objectiu de facilitar i promoure el treball amb aquests enfocs, s’han organitzat i dut a terme unes Jornades amb la participació de diversos agents educatius. Es presenten i justifiquen breument les jornades així com els materials que n’han resultat.
Paraules clau
Controvèrsies, RRI, Jornades, Recursos didàctics
Article Details
Com citar
Domènech-Casal, Jordi; and Lope, Sílvia. “Les Jornades de controvèrsia sòcio-científica i recerca i innovació responsables: ciències per a qüestionar i canviar el món. Pensar, comprendre, decidir”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 30, pp. 29-31, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/302818.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Laura Farró, Sílvia Lope, Anna Marbà, Begonya Oliveras, Les controvèrsies sòcio-científiques com a contextos d'aprenentatge i comunicació a l'aula. Anàlisi de crítica de la informació i habilitats comunicatives , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 30 (2015): Desembre
- Joan Antoni Álvarez, Jordi Domènech-Casal, Anna Garrote, Jesús Gasco, Carlos Oliveros, Lluís Rodríguez, Investiguem i ens comuniquem científicament: una proposta de centre com a dinamització de la Competència Científica , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 31 (2016): Juny
- Xavier Domènech, Isabel Llorente, Neus Ruiz, Carles Serra, Maria Ulldemolins, Antoni Arrizabalaga, Jordi Domènech-Casal, XYZ-Stars i Solar System Pathway: una experiència museística de treball per projectes sobre les constel•lacions i el Sistema Solar , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 31 (2016): Juny
- Sílvia Lope, L’experimentació a l’aula del projecte “Biologia en context” : la mirada del professorat , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 14 (2009): Desembre
- Jordi Domènech-Casal, , Neus Ruiz, De l'epiteli de ceba a la indagació. Un marc per a construir pràctiques investigadores cap a la Competència Científica , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 32 (2016): Desembre
- Jordi Domènech-Casal, , Iván Marchán-Carvajal, Quique Vergara, Experiències d'aula amb el treball amb controvèrsies sòcio-científiques. Educació per al desenvolupament i la salut, pseudociències i eines per a l'avaluació d'activitats , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 30 (2015): Desembre
- Martí Miró, Anna Saperas, Mercè Tarragó, Rosa Maria Tordera, Jordi Domènech-Casal, , Cinc experiències i reflexions metodològiques sobre l’Aprenentatge Basat en Projectes a les Ciències , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 32 (2016): Desembre
- Elisa Goytia, Isabel Besson, Jordi Domènech-Casal, , Protocol TestingScienceSkills: una eina senzilla per dissenyar preguntes d'examen per a l'avaluació de les habilitats científiques de l'alumnat , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 30 (2015): Desembre