Cinc experiències i reflexions metodològiques sobre l’Aprenentatge Basat en Projectes a les Ciències

Main Article Content

Martí Miró
Anna Saperas
Mercè Tarragó
Rosa Maria Tordera
Jordi Domènech-Casal
L’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) és un enfoc didàctic plural que respon a les ne-cessitats educatives d’una educació científica més competencial i transferible. En aquest article es descriuen 5 activitats aplicades en matèries científiques en 5 instituts diferents, al voltant de la nutrició, l’energia, la contaminació, la taula periòdica i la connexió de mo-dels científics als contextos reals (publicitat, ciència en el dia a dia,...). Les experiències han estat desenvolupades i valorades en el marc del grup de Treball EduWikiLab. Es valo-ra la seva aplicació en base a les observacions del professorat i una enquesta a l’alumnat i es proposen orientacions per al desenvolupament d’activitats similars.
Paraules clau
Aprenentatge Basat en Projectes, Aprenentatge Basat en Productes, Interdisciplinarietat

Article Details

Com citar
Miró, Martí et al. “Cinc experiències i reflexions metodològiques sobre l’Aprenentatge Basat en Projectes a les Ciències”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 32, pp. 27-37, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/316728.

Articles més llegits del mateix autor/a