Main Navigation
Main Content
Sidebar
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Núm. 33 (2017): Juny
Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM : claus metodològiques i reptes
Jordi Domenech Casal
2-7
PDF
Els contextos quotidians i els Estudis de Cas com a espai didàctic per a l'ensenyament de les Ciències basat en Projectes
Iván Marchán Carvajal, Laia Palou, Pere Royo, Jordi Domenech Casal
8-14
PDF
Els gèneres de comunicació científica i el laboratori com a espai didàctic per a l'ensenyament de les Ciències basat en Projectes
José Luis Touron, Quique Vergara, Albert Arcas, Marcel Costa
15-20
PDF
De l'electricitat a la fusta: espais d'aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes
Zulema Josa, Esther Pintó, Carles Serra, Jaume Feliu
21-28
PDF
Apps i automatismes, oportunitats amb propòsit per a l'aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes
Jordi Villar, Sílvia Zurita, Francesc Giménez
29-34
PDF
La conjectura i la planificació : $b aprenentatge de les matemàtiques mitjançant projectes
Sílvia Margelí, Sílvia Perpinyà, Marisa Monsergas, Manel Sol, Salvador Chiva
35-41
PDF
Espai, context i creativitat : $b aprenentatge de les matemàtiques
Montserrat Planella, Santi Vilches, Jordi Font, Roger Grau, Maite Gorriz
42-48
PDF
Context, Entorn i Servei : l’aprenentatge mitjançant projectes, de les àrees científiques a la Interdisciplinarietat
Miriam Redondo, Neus Ruiz, Sara Sánchez, Rosa Solé, Jordi Calvet, Marta Caño
49-56
PDF