Context, Entorn i Servei : l’aprenentatge mitjançant projectes, de les àrees científiques a la Interdisciplinarietat

Main Article Content

Miriam Redondo
Neus Ruiz
Sara Sánchez
Rosa Solé
Jordi Calvet
Marta Caño
El treball en contextos rellevants que proposa l'Aprenentatge Basat en Projectes, implica que, a més dels continguts científics, el projecte recluti continguts d'altres matèries. Aquesta interdisciplinarietat té una gestió complexa que, d'altra banda, permet projectes més connectats al món real. En aquest article, es descriuen 5 projectes de diferents àmbits de la ciència (astronomia, diversitat biològica, genètica, histologia) que s'han desenvolupat de forma interdisciplinària en funció de les necessitats i oportunitats didàctiques de diversoscontextos, incloent museus, criminologia, gestió d'espais urbans i col·laboració amb institucions externes.
Paraules clau
ABP, Interdisciplinarietat, Context, APS

Article Details

Com citar
Redondo, Miriam et al. “Context, Entorn i Servei : l’aprenentatge mitjançant projectes, de les àrees científiques a la Interdisciplinarietat”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 33, pp. 49-56, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/327444.