Apps i automatismes, oportunitats amb propòsit per a l'aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Jordi Villar
Institut Badalona VII (Badalona, Catalunya)
Sílvia Zurita
Institut de Tordera (Tordera, Catalunya)
Francesc Giménez
Institut de Gurb (Gurb, Catalunya)
La creativitat i les TIC són elements clau del procés tecnològic que poden incloure's en l'ensenyament de la Tecnologia mitjançant metodologies com l'Aprenentatge Basat en Projectes. Aquesta metodologia permet el desenvolupament de projectes oberts a noves solucions creatives. En aquest article es proposen tres projectes en els que alumnes de diferents centres afronten reptes concrets (gestionar una cantina, fer una banda musical robòtica, dissenyar una App) instrumentalitzant els coneixements de programació i dissenyTIC de manera creativa. Es discuteixen les aportacions d'aquest tipus d'activitats i es proposen orientacions per al seu desenvolupament.
Paraules clau
Creativitat, TICs, ABP, Apps
Article Details
Com citar
Villar, Jordi et al. “Apps i automatismes, oportunitats amb propòsit per a l’aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 33, pp. 29-34, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/327440.