Apps i automatismes, oportunitats amb propòsit per a l'aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes

Main Article Content

Jordi Villar
Sílvia Zurita
Francesc Giménez
La creativitat i les TIC són elements clau del procés tecnològic que poden incloure's en l'ensenyament de la Tecnologia mitjançant metodologies com l'Aprenentatge Basat en Projectes. Aquesta metodologia permet el desenvolupament de projectes oberts a noves solucions creatives. En aquest article es proposen tres projectes en els que alumnes de diferents centres afronten reptes concrets (gestionar una cantina, fer una banda musical robòtica, dissenyar una App) instrumentalitzant els coneixements de programació i dissenyTIC de manera creativa. Es discuteixen les aportacions d'aquest tipus d'activitats i es proposen orientacions per al seu desenvolupament.

Paraules clau:

Creativitat, TICs, ABP, Apps

Article Details

Com citar
Villar, Jordi et al. “Apps i automatismes, oportunitats amb propòsit per a l’aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 33, pp. 29-34, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/327440.