El aprendizaje adaptativo de los estudiantes de un Grado de nueva creación: Análisis de su actividad en el Campus Virtual-UB.
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Jaume Fernández Borràs
Universitat de Barcelona; Fac. Biologia; Secció Fisiologia
Josefina Blasco
Teresa Pagès
Teresa Carbonell
Galderic Lastras
Mª Pilar López Laseras
Creu Palacín
Antoni Ibarz
Joan Ramon Torrella
Ginés Viscor
Norma Violeta Alva
Irene García Meilán
Miquel Canals
Mª Ángeles Gallardo
Sergio Sánchez
Manuel Puigcerver
La docència presencial de la Univ. Barcelona es recolza en el seu Campus virtual. Per promoure l'aprenentatge adaptatiu, hem analitzat els Recursos / Activitats (nombre, tipus i freqüència d'ús) de 3 cohorts del Grau de Ciències de la Mar (30 Informes d'activitat en total i 10 Registres d'ús seleccionats). Predominen els Recursos (87%), però s'interactua més en les Activitats. L'anàlisi dels Registres ha permès relacionar els resultats amb el rendiment, el gènere o l'opcionalitat.
Article Details
Com citar
Fernández Borràs, Jaume et al. “El aprendizaje adaptativo de los estudiantes de un Grado de nueva creación:: Análisis de su actividad en el Campus Virtual-UB”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/378871.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021
Articles més llegits del mateix autor/a
- Juan Antonio Amador, Teresa Pagés, Rosa Sayós, Lourdes Marzo, Mónica Mato, Evangelina González, TRANSFERENCIA E IMPACTO DEL MASTER EN DOCENCIA PARA PROFESORADO UNIVERSITARIO DEL ICE DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Ignasi Sanahuja, Laura Fernández-Alacid, Teresa Pages, Joan Ramon Torrella, PROPUESTA DE DOBLE RÚBRICA EN LA ENSEÑANZA ONLINE , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Mercedes Gracenea, Juan Antonio Amador, Teresa Pagès, Rosa Sayós, Eva González, Lourdes Marzo, Mònica Mato, Desde el análisis de la docencia hacia la mejora e innovación. ¿Qué proponen los profesores noveles de la Universidad de Barcelona en el marco del Máster en Docencia Universitaria para Profesorado Novel? , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016