El aprendizaje adaptativo de los estudiantes de un Grado de nueva creación: Análisis de su actividad en el Campus Virtual-UB.

Main Article Content

Jaume Fernández Borràs
Josefina Blasco
Teresa Pagès
Teresa Carbonell
Galderic Lastras
Mª Pilar López Laseras
Creu Palacín
Antoni Ibarz
Joan Ramon Torrella
Ginés Viscor
Norma Violeta Alva
Irene García Meilán
Miquel Canals
Mª Ángeles Gallardo
Sergio Sánchez
Manuel Puigcerver

La docència presencial de la Univ. Barcelona es recolza en el seu Campus virtual. Per promoure l'aprenentatge adaptatiu, hem analitzat els Recursos / Activitats (nombre, tipus i freqüència d'ús) de 3 cohorts del Grau de Ciències de la Mar (30 Informes d'activitat en total i 10 Registres d'ús seleccionats). Predominen els Recursos (87%), però s'interactua més en les Activitats. L'anàlisi dels Registres ha permès relacionar els resultats amb el rendiment, el gènere o l'opcionalitat.

Article Details

Com citar
Fernández Borràs, Jaume et al. “El aprendizaje adaptativo de los estudiantes de un Grado de nueva creación:: Análisis de su actividad en el Campus Virtual-UB”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/378871.