PROPUESTA DE DOBLE RÚBRICA EN LA ENSEÑANZA ONLINE Estrategias de evaluación universitaria. Modelo de doble rúbrica (d-rubric) adaptado a las nuevas metodologías en un sistema docente online

Main Article Content

Ignasi Sanahuja
Laura Fernández-Alacid
Teresa Pages
Joan Ramon Torrella

El canvi de la docència a un entorn en línia, ha provocat la necessitat d'adaptar noves metodologies d'avaluació. Aquest treball proposa una metodologia de doble rúbrica com a mètode clau d'avaluació, on tant l'aprenentatge com l'ensenyament seran avaluats en un entorn en línia. El professor avaluarà quantitativament l'aprenentatge de l'alumne i aquest, mitjançant activitats online dirigides, farà una avaluació qualitativa del seu progrés. Tots dos processos han de ser, al seu torn, auto-avaluatius.

Article Details

Com citar
Sanahuja, Ignasi et al. “PROPUESTA DE DOBLE RÚBRICA EN LA ENSEÑANZA ONLINE: Estrategias de evaluación universitaria. Modelo de doble rúbrica (d-rubric) adaptado a las nuevas metodologías en un sistema docente online”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/387974.

Articles més llegits del mateix autor/a