PROPUESTA DE DOBLE RÚBRICA EN LA ENSEÑANZA ONLINE Estrategias de evaluación universitaria. Modelo de doble rúbrica (d-rubric) adaptado a las nuevas metodologías en un sistema docente online
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Ignasi Sanahuja
University of Barcelona
Laura Fernández-Alacid
Teresa Pages
University of Barcelona
Joan Ramon Torrella
University of Barcelona
El canvi de la docència a un entorn en línia, ha provocat la necessitat d'adaptar noves metodologies d'avaluació. Aquest treball proposa una metodologia de doble rúbrica com a mètode clau d'avaluació, on tant l'aprenentatge com l'ensenyament seran avaluats en un entorn en línia. El professor avaluarà quantitativament l'aprenentatge de l'alumne i aquest, mitjançant activitats online dirigides, farà una avaluació qualitativa del seu progrés. Tots dos processos han de ser, al seu torn, auto-avaluatius.
Article Details
Com citar
Sanahuja, Ignasi et al. “PROPUESTA DE DOBLE RÚBRICA EN LA ENSEÑANZA ONLINE: Estrategias de evaluación universitaria. Modelo de doble rúbrica (d-rubric) adaptado a las nuevas metodologías en un sistema docente online”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/387974.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021
Articles més llegits del mateix autor/a
- Juan Antonio Amador, Teresa Pagés, Rosa Sayós, Lourdes Marzo, Mónica Mato, Evangelina González, TRANSFERENCIA E IMPACTO DEL MASTER EN DOCENCIA PARA PROFESORADO UNIVERSITARIO DEL ICE DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Jaume Fernández Borràs, Josefina Blasco, Teresa Pagès, Teresa Carbonell, Galderic Lastras, Mª Pilar López Laseras, Creu Palacín, Antoni Ibarz, Joan Ramon Torrella, Ginés Viscor, Norma Violeta Alva, Irene García Meilán, Miquel Canals, Mª Ángeles Gallardo, Sergio Sánchez, Manuel Puigcerver, El aprendizaje adaptativo de los estudiantes de un Grado de nueva creación: , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Mercedes Gracenea, Juan Antonio Amador, Teresa Pagès, Rosa Sayós, Eva González, Lourdes Marzo, Mònica Mato, Desde el análisis de la docencia hacia la mejora e innovación. ¿Qué proponen los profesores noveles de la Universidad de Barcelona en el marco del Máster en Docencia Universitaria para Profesorado Novel? , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016