LA FORMACIÓ INICIAL DELS FUTURS AGENTS SOCIOEDUCATIUS DAVANT LA DIVERSITAT RELIGIOSA I CULTURAL UN ESTUDI ALS GRAUS DE PEDAGOGIA, EDUCACIÓ SOCIAL, EDUCACIÓ INFANTIL I EDUCACIÓ PRIMÀRIA
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Anna Escofet Roig
Universitat de Barcelona
Montse Freixa Niella
Universitat de Barcelona
Maria José Rubio Hurtado
Universitat de Barcelona
Ruth Vila Baños
Universitat de Barcelona
L'educació és essencial per afavorir la comprensió entre les diferents expressions de religiositat i per promoure el diàleg intercultural i interreligiós, fet que fa necessari que les futurs agents socioeducatius estiguin preparats per assumir els reptes i responsabilitats que suposa la diversitat religiosa i cultural al nostre país. L'estudi per enquesta mostra que tot i la manca de formació universitària rebuda, els estudiants universitaris valoren la necessitat de formar-se en aquest àmbit.
Paraules clau
Diversitat religiosa, diàleg interreligiós, pedagogia, educació social, treball social, formació de mestres
Article Details
Com citar
Escofet Roig, Anna et al. “LA FORMACIÓ INICIAL DELS FUTURS AGENTS SOCIOEDUCATIUS DAVANT LA DIVERSITAT RELIGIOSA I CULTURAL: UN ESTUDI ALS GRAUS DE PEDAGOGIA, EDUCACIÓ SOCIAL, EDUCACIÓ INFANTIL I EDUCACIÓ PRIMÀRIA”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 3, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/367079.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Victòria Morin, Anna Escofet Roig, Mireia Esparza, Ana Mª Novella, Laura Rubio, La pràctica reflexiva com a eina didàctica: elements clau, espais i moments , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Carolina Quirós Domínguez, María José Rubio Hurtado, Mercedes Torrado Fonseca, ÀREES CLAU DE LA INNOVACIÓ DOCENT A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Joan Casas Martí, Clara De las Heras Camino, Anna Escofet Roig, Laura Rubio Serrano, OPTIMIZAR LA REFLEXIÓN EN LOS PROYECTOS DE APRENDIZAJE-SERVICIO , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Montserrat Payà Sánchez, Ana Ayuste González, Anna Escofet Roig, Mariona Masgrau-Juanola, Begoña Piqué Simón, Laura Rubio Serrano, Marta Sabariego Puig, Mª Teresa Sansalvador Jover, Judit Naira Pérez Bordera, Anna Comas Arbós, INVESTIGAR COM A MESTRES PER A MILLORAR LA PRÀCTICA EDUCATIVA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Ana Ayuste González, Anna Escofet Roig, Begoña Gros Salvat, Mariona Masgrau Juanola, Núria Obiols Suari, Montserrat Payà Sánchez, Begoña Piqué Simón, Laura Rubio Serrano, CODISSENY COM A NOVA PERSPECTIVA D'INNOVACIÓ DOCENT UNIVERSITÀRIA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Joan Casas Martí, Clara De las Heras Camino, Anna Escofet Roig, Laura Rubio Serrano, REPENSANDO LOS ESPACIOS UNIVERSITARIOS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Adrià Almazor Sirvent, Mª Dolors Miguel Ruiz, Anna Escofet Roig, Validación de los objetivos de aprendizaje del Grado en Enfermería en el contexto de las prácticas de Enfermería Comunitaria , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Mariella Azzato, Guillermo Bautista, Anna Escofet Roig, Marta López Costa, Marta Marimon-Martí, Angelina Sánchez Martí, REPENSANDO LOS ESPACIOS UNIVERSITARIOS DE APRENDIZAJE. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Claudia Paola Gutiérrez Mella, Anna Escofet Roig, CREACIÓN DE UNA COMUNIDAD DE PRÁCTICA VIRTUAL EN LA ESCUELA DE OBSTETRICIA Y PUERICULTURA DE LA UNIVERSIDAD DE VALPARAÍSO, CHILE , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Fátima Avilés Sedeño, Anna Escofet Roig, Laura Rubio Serrano, La práctica reflexiva como herramienta formativa en el aprendizaje servicio , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016