UTILITZACIÓ DE DISPOSITIUS MÒBILS I L’APLICATIU KAHOOT PER DINAMITZAR LA RESOLUCIÓ DE CASOS CLÍNICS A L’AULA
Article Sidebar
Main Article Content
Francisco J. Pérez-Cano
Àngels Franch
Margarida Castell
A l’assignatura de Fisiologia i Fisiopatologia II del Grau de Farmàcia (UB) es duen a terme seminaris de plantejament i resolució de casos clínics a l’aula. Durant el curs 2016-2017, amb l’objectiu de dinamitzar el procés de resolució del cas, s’han fet servir els dispositius mòbils i l’aplicatiu Kahoot. La proposta va ser àmpliament acceptada pels estudiants, que es van mostrar molt més actius i implicats en el procés de resolució del cas.
Article Details
Com citar
Pérez-Cano, Francisco J. et al. «UTILITZACIÓ DE DISPOSITIUS MÒBILS I L’APLICATIU KAHOOT PER DINAMITZAR LA RESOLUCIÓ DE CASOS CLÍNICS A L’AULA». Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2018, núm. 4, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/349050.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Sandra Saldaña-Ruíz, Malen Massot-Cladera, Manel Rabanal Tornero, Àngels Franch Masferrer, Francisco J. Pérez-Cano, Margarida Castell Escuer, APLICACIÓN Y EVALUACIÓN DE UNA HERRAMIENTA PARA MEJORAR EL APRENDIZAJE DE LA HABILIDAD PRÁCTICA DE TOMAR LA PRESIÓN ARTERIAL A TRAVÉS DEL CAMPUS VIRTUAL , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Maria José Rodríguez-Lagunas, Àngels Franch, Margarida Castell, Francisco J. Pérez-Cano, UNA ASSIGNATURA DE MÀSTER COM A “AULA DE PROVES” PER PLANTEJAR INICIATIVES DOCENTS: 10 ANYS D’INNOVACIÓ EN “FONAMENTS D’IMMUNOLOGIA” , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Carme Pelegrí Gabaldà, Raquel Martín-Venegas, Àngels Franch, Lluïsa Miró, Malén Massot-Cladera, Maria Emília Juan, Jordi Vilaplana, Rut Ferrer, “Fisiologia i Fisiopatologia III” del Grau de Farmàcia de la Universitat de Barcelona en temps de pandèmia: valoració dels estudiants sobre l’adaptació de la docència a formats alternatius a la presencialitat , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Mariona Camps-Bossacoma, Francisco J. Pérez-Cano, Margarida Castell, AVALUACIÓ CONTINUADA D’UNA ASSIGNATURA OPTATIVA MITJANÇANT PROVES SETMANALS I L’APLICATIU SOCRATIVE , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Montserrat Mitjans Arnal, Raquel Martín-Venegas, Antoni Díez-Noguera, Francisco J. Pérez-Cano, Ruth Ferrer Roig, M.Pilar Vinardell Martínez-Hidalgo, Trinitat Cambras Riu, EL COMPROMÍS DE L’ESTUDIANT DAVANT EL SEU PROCÉS D’APRENENTATGE , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Malen Massot Cladera, Maria J Rodríguez-Lagunas, Ignasi Azagra-Boronat, Blanca Grases-Pintó, Karla Rio-Aige, Patricia Ruiz-Iglesias, Àngels Franch, Francisco J Pérez-Cano, Margarida Castell, Pràctiques d'hematologia a Fisiologia: de l'aprenentatge presencial a l'aprenentatge virtual , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Francisco José Pérez Cano, Angels Franch, Margarida Castell, COM FER PRÀCTIQUES D’UNA ASSIGNATURA D’INVESTIGACIÓ EXPERIMENTAL SENSE EMPRAR ANIMALS: UTILITAT DE LA VISITA A UNA UNITAT D’EXPERIMENTACIÓ ANIMAL , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Àngels Franch, Margarida Castell, Francisco José Pérez-Cano, Anna Pérez-Bosque, M.Pilar Vinardell, Joana M. Planas, Trinitat Cambras, Cristina Castellote, PROMOCIÓ DE L’APRENENTATGE INTEGRAT MITJANÇANT CASOS CLÍNICS INTERDISCIPLINARIS AL GRAU DE FARMÀCIA. VALORACIÓ DE L’APLICACIÓ A L’ASSIGNATURA DE FISIOLOGIA I FISIOPATOLOGIA II , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Francisco J. Pérez-Cano, Maria J. Rodríguez-Lagunas, ESTUDI DE TÈCNIQUES IMMUNOLÒGIQUES A TRAVÉS DE “PODCASTS” ELABORATS PELS ESTUDIANTS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Maria José Rodríguez-Lagunas, Roser Fisa, Raquel Martín-Venegas, Margarida Castell, Francisco J Pérez-Cano, Òscar Marcos, Rut Ferrer, Josefina Prat, Elaboració i validació d'una eina per a la millora de la formació transversal dels estudiants del Grau de Farmàcia en criteris mediambientals , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016