Ensenyament de les ciències des del punt de vista del constructivisme orgànic
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Nicolás Marín
Una visió del significat i la seva relació amb el significant, des d'una perspectiva constructivista, permet desenvolupar una nova proposta per a l'ensenyament de les ciències. Aquest desenvolupament és possible amb el suport en un model d'aprenentatge coherent amb el constructivisme orgànic.
Paraules clau
ensenyament de les ciències, constructivisme orgànic, significat i significant, tipus d'aprenentatge
Article Details
Com citar
Marín, Nicolás. “Ensenyament de les ciències des del punt de vista del constructivisme orgànic”. Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, vol.VOL 32, no. 2, pp. 221-37, https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/287533.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Nicolás Marín, Alicia Benarroch Benarroch, Cuestionario de opciones múltiples para evaluar creencias sobre el aprendizaje de las ciencias , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: 2010: Vol.: 28 Núm.: 2
- Alicia Benarroch Benarroch, Nicolás Marín, Relaciones entre creencias sobre enseñanza, aprendizaje y conocimiento de ciencias , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: 2011: Vol.: 29 Núm.: 2
- John Jairo Briceño Martínez, Alícia Benarroch, Nicolás Marín, Coherencia epistemológica entre Ciencia, aprendizaje y enseñanza de Profesores universitarios colombianos. Comparación de resultados con Profesores chilenos y españoles , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: 2013: Vol.: 31 Núm.: 2