Art per a curar-te
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
L'obra de Zush reflexiona sobre la naturalesa humana, sobre les múltiples personalitats que s'amaguen en un individu i les construccions culturals que limiten conceptes com salut i malaltia, sexe, bogeria o raó. Una relació dual, harmònica i conflictiva entre les relacions personals dels subjectes, entre la naturalesa i les imposicions culturals, entre el pensament racional i el cos. Un equilibri delicat entre el que és caòtic i monstruós i la composició racional.
Així mateix, la seva iconografia es nodreix d'imatges que neixen d'elements autobiogràfics. Cervells, ulls, òrgans vitals, monstres, foc, aigua o ocells constitueixen el seu univers artístic, com també la utilització d'una escriptura cal·ligràfica, un alfabet personal -asura- que ha anat conreant des que era petit i que actualment té prop de 3.000 paraules. Tots els seus llibres, totes les seves obres estan escrites amb l'alfabet del seu estat, un codi hermètic que vol expressar tot allò que no és possible explicar de manera racional.
La seva obra es defineix utilitzant un concepte propi, psicomanualdigital, amb el qual al·ludeix al balanç harmònic que ha de mantenir l'artista entre la idea racional, la creació com a acte físic i l'ús de la tecnologia com a ritual propi de l'època.
Article Details
Drets d'autor
Els continguts publicats a Artnodes estan subjectes a una llicència de Reconeixement 4.0 Internacional de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/; els autors retenen el copyright. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament i fer-ne obres derivades sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria, nom de la revista, institució editora) de la manera especificada pels autors o per la revista.
És responsabilitat dels autors obtenir els permisos necessaris de les imatges que estiguin subjectes a copyright.
Cessió de drets de propietat intel·lectual
L’autor cedeix en règim no exclusiu als editors de la revista els drets d’explotació (reproducció, distribució, comunicació pública i transformació) per a explotar i comercialitzar l’obra, sencera o en part, en tots els formats i modalitats d’explotació presents o futurs, en tots els idiomes, per tot el període de vida de l’obra i per tot el món.
Declaro que sóc l’autor original de l’obra. Els editors queden, per tant, exonerats de qualsevol obligació o responsabilitat per qualsevol acció legal que es pugui suscitar derivada de l’obra dipositada per la vulneració de drets de tercers, siguin de propietat intel·lectual o industrial, de secret comercial o qualsevol altre.
Articles similars
- Mónica Rikić Fusté, Crisis existencials de màquines conscients: reflexions sobre la condició maquínica mitjançant l'art i la filosofia especulativa , Artnodes: Núm. 29: (Gener 2022). NODE 29. Ecologia de la imaginació (coord.: Marina Garcés)
- Sara Coleman, Travessant la xarxa. Art, tèxtils i tecnologia digital , Artnodes: Núm. 30
- Diego Luna Delgado, L'experiència transmèdia segons les seves consonàncies discursives , Artnodes: Núm. 18: (Novembre 2016). NODE 18. Narratives transmèdia (coord.: Pau Alsina)
- Emma Brasó, Ficció i autenticitat més enllà del cos de l’artista , Artnodes: Núm. 19: (Juny 2017). NODE 19. Futurs especulatius de l'art (coord.: Ana Rodriguez Granell)
- Jane Prophet, L'artista en el laboratori: una cooperació raonablement traïdora , Artnodes: Núm. 11: (Novembre 2011). NODE 11. Discursos híbrids (coord.: Pau Alsina)
- Tatiana Méndez Fernández, Belidson Dias, Aigües turbulentes: la trobada entre el gir educatiu en l'art i el gir de la visualitat en l'educació , Artnodes: Núm. 17: (Juny 2016). NODE 17. Art i educació (coord.: Aida Sánchez de Serdio)
- Mikel Otxoteko, Els jocs digitals més enllà de les lògiques disciplinàries i de vigilància , Artnodes: Núm. 30
- Claudia Arozqueta, Llum polisèmica: la llum com a element contradictori en l'obra de Rafael Lozano-Hemmer , Artnodes: Núm. 21: (Juny 2018). NODE 21. Arqueologia dels mitjans (coord.: Pau Alsina, Ana Rodríguez, Vanina Hofman)
- Anthony Schrag, El descarrilament o Fallades d'infraestructura: reflexions al voltant d'un projecte sobre persones i llocs creatius , Artnodes: Núm. 21: (Juny 2018). NODE 21. Arqueologia dels mitjans (coord.: Pau Alsina, Ana Rodríguez, Vanina Hofman)
- Gerard Vilar, Progrés cognitiu en la investigació artística , Artnodes: Núm. 20: (Desembre 2017). NODE 20. Art i Recerca (coord.: Pau Alsina, Ana Rodríguez, Irma Vilà Òdena)
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.