Art per a curar-te
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
L'obra de Zush reflexiona sobre la naturalesa humana, sobre les múltiples personalitats que s'amaguen en un individu i les construccions culturals que limiten conceptes com salut i malaltia, sexe, bogeria o raó. Una relació dual, harmònica i conflictiva entre les relacions personals dels subjectes, entre la naturalesa i les imposicions culturals, entre el pensament racional i el cos. Un equilibri delicat entre el que és caòtic i monstruós i la composició racional.
Així mateix, la seva iconografia es nodreix d'imatges que neixen d'elements autobiogràfics. Cervells, ulls, òrgans vitals, monstres, foc, aigua o ocells constitueixen el seu univers artístic, com també la utilització d'una escriptura cal·ligràfica, un alfabet personal -asura- que ha anat conreant des que era petit i que actualment té prop de 3.000 paraules. Tots els seus llibres, totes les seves obres estan escrites amb l'alfabet del seu estat, un codi hermètic que vol expressar tot allò que no és possible explicar de manera racional.
La seva obra es defineix utilitzant un concepte propi, psicomanualdigital, amb el qual al·ludeix al balanç harmònic que ha de mantenir l'artista entre la idea racional, la creació com a acte físic i l'ús de la tecnologia com a ritual propi de l'època.
Paraules clau:
Article Details
Drets d'autor
Els continguts publicats a Artnodes estan subjectes a una llicència de Reconeixement 4.0 Internacional de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/; els autors retenen el copyright. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament i fer-ne obres derivades sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria, nom de la revista, institució editora) de la manera especificada pels autors o per la revista.
És responsabilitat dels autors obtenir els permisos necessaris de les imatges que estiguin subjectes a copyright.
Cessió de drets de propietat intel·lectual
L’autor cedeix en règim no exclusiu als editors de la revista els drets d’explotació (reproducció, distribució, comunicació pública i transformació) per a explotar i comercialitzar l’obra, sencera o en part, en tots els formats i modalitats d’explotació presents o futurs, en tots els idiomes, per tot el període de vida de l’obra i per tot el món.
Declaro que sóc l’autor original de l’obra. Els editors queden, per tant, exonerats de qualsevol obligació o responsabilitat per qualsevol acció legal que es pugui suscitar derivada de l’obra dipositada per la vulneració de drets de tercers, siguin de propietat intel·lectual o industrial, de secret comercial o qualsevol altre.
Articles similars
- Pedro Ortuño-Mengual, Gloria Lapeña-Gallego, Els murs com a documents de memòria enfront de la censura. Cas d’estudi: El projecte Des/Aparicions d’Antoni Muntadas , Artnodes: No 23: (Gener 2019). NODE 23. Arqueologia dels mitjans II / Humanitats digitals II (coord.: Ana Rodriguez Granell)
- Marloes de Valk, Reciclant antigues estratègies i recursos. What Remains, un projecte artístic que tracta sobre les campanyes de desinformació (re)utilitzant estratègies per retardar la regulació industrial , Artnodes: No 24: (Juliol 2019). NODE 24. Després de la postveritat (coord.: Jorge Luis Marzo)
- Ricardo González-García, Entre fakes i factoids: la condició d’allò fals en la difusa esfera de l’art contemporani després de l’era de la postveritat , Artnodes: No 24: (Juliol 2019). NODE 24. Després de la postveritat (coord.: Jorge Luis Marzo)
- Maria Manuela Lopes, La memòria com a material: una pràctica d'investigació sobre les arts visuals als laboratoris neurocientífics , Artnodes: No 16: (Novembre 2015). NODE 16. Art Matters II (coord.: Ana Rodríguez Granell)
- Pedro Rolando Apolo Valdivia, El futur de la indústria musical a l’era de la intel·ligència artificial , Artnodes: No 30
- Suzanne Treister, THUTOAH - La teoria hologràfica de l’univers de la història de l’art , Artnodes: No 25: (Gener 2020). NODE 25. Diàlegs entre Art i Ciència Fonamental (coord.: M. Bello i A. Gracie)
- Thomas Zummer, Observacions sobre certes afinitats i diferències entre pràctiques estètiques i científiques , Artnodes: No 25: (Gener 2020). NODE 25. Diàlegs entre Art i Ciència Fonamental (coord.: M. Bello i A. Gracie)
- Umberto Roncoroni Osio, Veronica Crousse Rastelli, La virtualitat augmentada: processos emergents, art i mitjans digitals , Artnodes: No 17: (Juny 2016). NODE 17. Art i educació (coord.: Aida Sánchez de Serdio)
- Andrés Senra, Entre allò viu i allò no viu. Edatisme, capacitisme, LGTBIQ*fòbia i artivisme antiracista a l’Estat espanyol durant els primers mesos de la COVID-19 , Artnodes: No 27: (Gener 2021). Node 27. Arts en temps de pandèmia (coord.: Laura Benítez i Erich Berger)
- Gloria Lapeña Gallego, Art contemporani i arquitectures del cos contagiat (hoste-hostatger) sota la narrativa del sanatori antituberculós , Artnodes: No 27: (Gener 2021). Node 27. Arts en temps de pandèmia (coord.: Laura Benítez i Erich Berger)
<< < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >>
També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.