Assessment by students of an experience of applying self-assessment questionnaires in different modalities: Moodle, Kahoot! and pencil and paper
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Magda Rivero García
Lidia Caballero Balañá
University of Barcelona
Montserrat Celdrán Castro
University of Barcelona
Josep Lluís Conde Sala
University of Barcelona
Mercè Garcia-Milà Palaudarias
University of Barcelona
Sonia Jarque Fernández
University of Barcelona
Maria Josep Jarque Moyano
University of Barcelona
Mª Ángeles Ortega Reverte
University of Barcelona
Núria Ribera Turró
University of Barcelona
Rodrigo Serrat Fernández
University of Barcelona
Fàtima Vega Llobera
University of Barcelona
Rosa M. Vilaseca Momplet
University of Barcelona
Feliciano Villar Posada
University of Barcelona
The assessment by students of an experience with self-assessment questionnaires with feedback in three modalities is presented: a) Moodle; b) Kahoot!; c) pencil and paper. Two questionnaires were applied, in three subjects of Developmental Psychology. The results show a very positive assessment by students, a little higher in Kahoot!, and the convenience of introducing some improvements, such as applying more questionnaires or setting difficulty levels.
Article Details
How to Cite
Rivero García, Magda et al. “Assessment by students of an experience of applying self-assessment questionnaires in different modalities: Moodle, Kahoot! and pencil and paper”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/389947.
Rights
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021
Most read articles by the same author(s)
- Mª Magdalena Rivero García, Lidia Caballero Balañá, Montserrat Celdrán Castro, Josep Lluís Conde Sala, Fina Ferrer Vidal, Mercè Garcia-Milà Palaudarias, Sonia Jarque Fernández, Mª Josep Jarque Moyano, Eduard Martí Sala, Montserrat Moreno Zazo, Núria Ribera Turró, Rodrigo Serrat Fernández, Mª Ángeles Ortega Reverte, Fàtima Vega Llobera, Rosa M. Vilaseca Momplet, Feliciano Villar Posada, EXPERIÈNCIA D’APLICACIÓ DE QÜESTIONARIS D’AUTOAVALUACIÓ DE CONEIXEMENTS EN DIFERENTS CONDICIONS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 4 (2018)
- Mª Magdalena Rivero García, Ana Mª Anton Arribas, Montserrat Celdrán Castro, Josep Lluís Conde Sala, Mercè Garcia-Milà Palaudarias, Marta Gràcia Garcia, Sonia Jarque Fernández, Mª Josep Jarque Moyano, Eduard Martí Sala, Montserrat Moreno Zazo, Núria Ribera Turró, Rodrigo Serrat Fernández, Mª Ángeles Ortega Reverte, Fàtima Vega Llobera, Rosa M. Vilaseca Momplet, Feliciano Villar Posada, Qüestionaris d'autoavaluació de coneixements , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No 3 (2016): CIDUI 2016
- Magda Rivero García, Ana Mª Antón Arribas, Montserrat Celdrán Castro, Josep Lluis Conde Sala, Marc Coronas Puig-Pallarols, Mercè Garcia-Milà Palaudarias, Maria Josep Jarque Moyano, Sonia Jarque Fernández, Eduard Martí Sala, Montserrat Moreno Zazo, Mª Ángeles Ortega Reverte, Núria Ribera Turró, Emili Miquel Soro Camats, Carme Triadó Tur, Rosa Maria Vilaseca Momplet, Feliciano Villar Posada, INCIDÈNCIA DE DIFERENTS MODALITATS DE TUTORIA PER PETITS GRUPS EN ELS APRENENTATGES DELS ESTUDIANTS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 2 (2014)
- Montserrat Celdrán Castro, Estudiar durant la pandèmia: Experiència educativa i suport entre iguals entres els estudiants del curs 2019-2020 de la Universitat de l'Experiència , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 6 (2023): CIDUI23
- Montserrat Celdrán Castro, Anàlisi cega de treballs grupals mitjançat una rúbrica en el context d’una innovació docent per a la millora de l’escriptura acadèmica , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 6 (2023): CIDUI23