EXPERIÈNCIA D’APLICACIÓ DE QÜESTIONARIS D’AUTOAVALUACIÓ DE CONEIXEMENTS EN DIFERENTS CONDICIONS

Main Article Content

Mª Magdalena Rivero García
Lidia Caballero Balañá
Montserrat Celdrán Castro
Josep Lluís Conde Sala
Fina Ferrer Vidal
Mercè Garcia-Milà Palaudarias
Sonia Jarque Fernández
Mª Josep Jarque Moyano
Eduard Martí Sala
Montserrat Moreno Zazo
Núria Ribera Turró
Rodrigo Serrat Fernández
Mª Ángeles Ortega Reverte
Fàtima Vega Llobera
Rosa M. Vilaseca Momplet
Feliciano Villar Posada
En assignatures de Psicologia del Desenvolupament del grau de Psicologia de la Universitat de Barcelona, es van aplicar qüestionaris d’autoavaluació amb feedback en tres modalitats: a) Moodle; b) Kahoot!; c) llapis i paper. Els qüestionaris es van organitzar en dos blocs temàtics. Es presenten els resultats de participació en la proposta, puntuacions obtingudes en els qüestionaris i incidència en el rendiment acadèmic, en l’assignatura Desenvolupament en la infància.

Article Details

Com citar
Rivero García, Mª Magdalena et al. “EXPERIÈNCIA D’APLICACIÓ DE QÜESTIONARIS D’AUTOAVALUACIÓ DE CONEIXEMENTS EN DIFERENTS CONDICIONS”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 4, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/349130.

Articles més llegits del mateix autor/a