EXPERIÈNCIA D’APLICACIÓ DE QÜESTIONARIS D’AUTOAVALUACIÓ DE CONEIXEMENTS EN DIFERENTS CONDICIONS
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Mª Magdalena Rivero García
Lidia Caballero Balañá
Montserrat Celdrán Castro
Josep Lluís Conde Sala
Fina Ferrer Vidal
Mercè Garcia-Milà Palaudarias
Sonia Jarque Fernández
Mª Josep Jarque Moyano
Eduard Martí Sala
Montserrat Moreno Zazo
Núria Ribera Turró
Rodrigo Serrat Fernández
Mª Ángeles Ortega Reverte
Fàtima Vega Llobera
Rosa M. Vilaseca Momplet
Feliciano Villar Posada
En assignatures de Psicologia del Desenvolupament del grau de Psicologia de la Universitat de Barcelona, es van aplicar qüestionaris d’autoavaluació amb feedback en tres modalitats: a) Moodle; b) Kahoot!; c) llapis i paper. Els qüestionaris es van organitzar en dos blocs temàtics. Es presenten els resultats de participació en la proposta, puntuacions obtingudes en els qüestionaris i incidència en el rendiment acadèmic, en l’assignatura Desenvolupament en la infància.
Article Details
Com citar
Rivero García, Mª Magdalena et al. “EXPERIÈNCIA D’APLICACIÓ DE QÜESTIONARIS D’AUTOAVALUACIÓ DE CONEIXEMENTS EN DIFERENTS CONDICIONS”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 4, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/349130.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Magda Rivero García, Lidia Caballero Balañá, Montserrat Celdrán Castro, Josep Lluís Conde Sala, Mercè Garcia-Milà Palaudarias, Sonia Jarque Fernández, Maria Josep Jarque Moyano, Mª Ángeles Ortega Reverte, Núria Ribera Turró, Rodrigo Serrat Fernández, Fàtima Vega Llobera, Rosa M. Vilaseca Momplet, Feliciano Villar Posada, Valoració per part dels estudiants d’una experiència d'aplicació de qüestionaris d'autoavaluació en diferents modalitats: Moodle, Kahoot! i llapis i paper , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Mª Magdalena Rivero García, Ana Mª Anton Arribas, Montserrat Celdrán Castro, Josep Lluís Conde Sala, Mercè Garcia-Milà Palaudarias, Marta Gràcia Garcia, Sonia Jarque Fernández, Mª Josep Jarque Moyano, Eduard Martí Sala, Montserrat Moreno Zazo, Núria Ribera Turró, Rodrigo Serrat Fernández, Mª Ángeles Ortega Reverte, Fàtima Vega Llobera, Rosa M. Vilaseca Momplet, Feliciano Villar Posada, Qüestionaris d'autoavaluació de coneixements , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Marta Gràcia, Mª Josep Jarque Moyano, Marta Astals, Kholoud Rouaz, La discusión argumentativa y las estrategias conversacionales en la formación inicial de maestros , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Magda Rivero García, Ana Mª Antón Arribas, Montserrat Celdrán Castro, Josep Lluis Conde Sala, Marc Coronas Puig-Pallarols, Mercè Garcia-Milà Palaudarias, Maria Josep Jarque Moyano, Sonia Jarque Fernández, Eduard Martí Sala, Montserrat Moreno Zazo, Mª Ángeles Ortega Reverte, Núria Ribera Turró, Emili Miquel Soro Camats, Carme Triadó Tur, Rosa Maria Vilaseca Momplet, Feliciano Villar Posada, INCIDÈNCIA DE DIFERENTS MODALITATS DE TUTORIA PER PETITS GRUPS EN ELS APRENENTATGES DELS ESTUDIANTS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Montserrat Celdrán Castro, Estudiar durant la pandèmia: Experiència educativa i suport entre iguals entres els estudiants del curs 2019-2020 de la Universitat de l'Experiència , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023
- Montserrat Celdrán Castro, Anàlisi cega de treballs grupals mitjançat una rúbrica en el context d’una innovació docent per a la millora de l’escriptura acadèmica , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023