Anàlisi cega de treballs grupals mitjançat una rúbrica en el context d’una innovació docent per a la millora de l’escriptura acadèmica
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Montserrat Celdrán Castro
Universitat de Barcelona
El projecte tenia com a objectiu millorar les competències d’escriptura acadèmica al grau de Psicologia, fent ús d’una guia i una rúbrica. Es van recollir els treballs dos cursos i es van seleccionar 14 per curs de forma aleatòria i van ser valorats de forma cega. Els resultats apunten a un manteniment de les notes, normalment ja elevades en els grups de pràctiques, però s’observa una menor puntuació proporcionada pels avaluadors cecs en front al professorat que va avaluar els treballs
Article Details
Com citar
Celdrán Castro, Montserrat. “Anàlisi cega de treballs grupals mitjançat una rúbrica en el context d’una innovació docent per a la millora de l’escriptura acadèmica”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417193.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Articles més llegits del mateix autor/a
- Mª Magdalena Rivero García, Lidia Caballero Balañá, Montserrat Celdrán Castro, Josep Lluís Conde Sala, Fina Ferrer Vidal, Mercè Garcia-Milà Palaudarias, Sonia Jarque Fernández, Mª Josep Jarque Moyano, Eduard Martí Sala, Montserrat Moreno Zazo, Núria Ribera Turró, Rodrigo Serrat Fernández, Mª Ángeles Ortega Reverte, Fàtima Vega Llobera, Rosa M. Vilaseca Momplet, Feliciano Villar Posada, EXPERIÈNCIA D’APLICACIÓ DE QÜESTIONARIS D’AUTOAVALUACIÓ DE CONEIXEMENTS EN DIFERENTS CONDICIONS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Magda Rivero García, Lidia Caballero Balañá, Montserrat Celdrán Castro, Josep Lluís Conde Sala, Mercè Garcia-Milà Palaudarias, Sonia Jarque Fernández, Maria Josep Jarque Moyano, Mª Ángeles Ortega Reverte, Núria Ribera Turró, Rodrigo Serrat Fernández, Fàtima Vega Llobera, Rosa M. Vilaseca Momplet, Feliciano Villar Posada, Valoració per part dels estudiants d’una experiència d'aplicació de qüestionaris d'autoavaluació en diferents modalitats: Moodle, Kahoot! i llapis i paper , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Mª Magdalena Rivero García, Ana Mª Anton Arribas, Montserrat Celdrán Castro, Josep Lluís Conde Sala, Mercè Garcia-Milà Palaudarias, Marta Gràcia Garcia, Sonia Jarque Fernández, Mª Josep Jarque Moyano, Eduard Martí Sala, Montserrat Moreno Zazo, Núria Ribera Turró, Rodrigo Serrat Fernández, Mª Ángeles Ortega Reverte, Fàtima Vega Llobera, Rosa M. Vilaseca Momplet, Feliciano Villar Posada, Qüestionaris d'autoavaluació de coneixements , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Magda Rivero García, Ana Mª Antón Arribas, Montserrat Celdrán Castro, Josep Lluis Conde Sala, Marc Coronas Puig-Pallarols, Mercè Garcia-Milà Palaudarias, Maria Josep Jarque Moyano, Sonia Jarque Fernández, Eduard Martí Sala, Montserrat Moreno Zazo, Mª Ángeles Ortega Reverte, Núria Ribera Turró, Emili Miquel Soro Camats, Carme Triadó Tur, Rosa Maria Vilaseca Momplet, Feliciano Villar Posada, INCIDÈNCIA DE DIFERENTS MODALITATS DE TUTORIA PER PETITS GRUPS EN ELS APRENENTATGES DELS ESTUDIANTS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Montserrat Celdrán Castro, Estudiar durant la pandèmia: Experiència educativa i suport entre iguals entres els estudiants del curs 2019-2020 de la Universitat de l'Experiència , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023