Anàlisi cega de treballs grupals mitjançat una rúbrica en el context d’una innovació docent per a la millora de l’escriptura acadèmica

Main Article Content

Montserrat Celdrán Castro

El projecte tenia com a objectiu millorar les competències d’escriptura acadèmica al grau de Psicologia, fent ús d’una guia i una rúbrica. Es van recollir els treballs dos cursos i es van seleccionar 14 per curs de forma aleatòria i van ser valorats de forma cega. Els resultats apunten a un manteniment de les notes, normalment ja elevades en els grups de pràctiques, però s’observa una menor puntuació proporcionada pels avaluadors cecs en front al professorat que va avaluar els treballs

Article Details

Com citar
Celdrán Castro, Montserrat. “Anàlisi cega de treballs grupals mitjançat una rúbrica en el context d’una innovació docent per a la millora de l’escriptura acadèmica”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417193.

Articles més llegits del mateix autor/a