Anàlisi cega de treballs grupals mitjançat una rúbrica en el context d’una innovació docent per a la millora de l’escriptura acadèmica
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Montserrat Celdrán Castro
Universitat de Barcelona
The aim of the project was to improve academic writing skills in the Psychology degree, using a writing guide and a rubric. Final works from students from two courses were collected and 14 per course were randomly selected and blindly assessed. The results point to a maintenance of the grades, already high in those groups, but a lower score provided by the blind evaluators compared to the teachers who assessed the same works was observed.
Article Details
How to Cite
Celdrán Castro, Montserrat. “Anàlisi cega de treballs grupals mitjançat una rúbrica en el context d’una innovació docent per a la millora de l’escriptura acadèmica”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417193.
Rights
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Most read articles by the same author(s)
- Mª Magdalena Rivero García, Lidia Caballero Balañá, Montserrat Celdrán Castro, Josep Lluís Conde Sala, Fina Ferrer Vidal, Mercè Garcia-Milà Palaudarias, Sonia Jarque Fernández, Mª Josep Jarque Moyano, Eduard Martí Sala, Montserrat Moreno Zazo, Núria Ribera Turró, Rodrigo Serrat Fernández, Mª Ángeles Ortega Reverte, Fàtima Vega Llobera, Rosa M. Vilaseca Momplet, Feliciano Villar Posada, EXPERIÈNCIA D’APLICACIÓ DE QÜESTIONARIS D’AUTOAVALUACIÓ DE CONEIXEMENTS EN DIFERENTS CONDICIONS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 4 (2018)
- Magda Rivero García, Lidia Caballero Balañá, Montserrat Celdrán Castro, Josep Lluís Conde Sala, Mercè Garcia-Milà Palaudarias, Sonia Jarque Fernández, Maria Josep Jarque Moyano, Mª Ángeles Ortega Reverte, Núria Ribera Turró, Rodrigo Serrat Fernández, Fàtima Vega Llobera, Rosa M. Vilaseca Momplet, Feliciano Villar Posada, Assessment by students of an experience of applying self-assessment questionnaires in different modalities: Moodle, Kahoot! and pencil and paper , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 5 (2021): CIDUI 2021
- Mª Magdalena Rivero García, Ana Mª Anton Arribas, Montserrat Celdrán Castro, Josep Lluís Conde Sala, Mercè Garcia-Milà Palaudarias, Marta Gràcia Garcia, Sonia Jarque Fernández, Mª Josep Jarque Moyano, Eduard Martí Sala, Montserrat Moreno Zazo, Núria Ribera Turró, Rodrigo Serrat Fernández, Mª Ángeles Ortega Reverte, Fàtima Vega Llobera, Rosa M. Vilaseca Momplet, Feliciano Villar Posada, Qüestionaris d'autoavaluació de coneixements , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No 3 (2016): CIDUI 2016
- Magda Rivero García, Ana Mª Antón Arribas, Montserrat Celdrán Castro, Josep Lluis Conde Sala, Marc Coronas Puig-Pallarols, Mercè Garcia-Milà Palaudarias, Maria Josep Jarque Moyano, Sonia Jarque Fernández, Eduard Martí Sala, Montserrat Moreno Zazo, Mª Ángeles Ortega Reverte, Núria Ribera Turró, Emili Miquel Soro Camats, Carme Triadó Tur, Rosa Maria Vilaseca Momplet, Feliciano Villar Posada, INCIDÈNCIA DE DIFERENTS MODALITATS DE TUTORIA PER PETITS GRUPS EN ELS APRENENTATGES DELS ESTUDIANTS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 2 (2014)
- Montserrat Celdrán Castro, Estudiar durant la pandèmia: Experiència educativa i suport entre iguals entres els estudiants del curs 2019-2020 de la Universitat de l'Experiència , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 6 (2023): CIDUI23