La dramatització com a estratègia per aprendre a ensenyar Història Revivim El Sevillano
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Ilaria Bellatti
Marta Segala Llorach
Elvira Barriga-Ubed
Isidora Sáez-Rosenkranz
Revivim El Sevillano és la segona edició d´un projecte d´innovació docent (2019PIDUB/002) sobre l´ús de la dramatització com a estratègia per aprendre a ensenyar Història. S'ha realitzat el primer semestre del curs acadèmic 2022-2023 a l'assignatura de Didàctica de la Història amb estudiants del tercer any del Grau d'Educació de Mestre de Primària de la Universitat de Barcelona. En aquest treball s'ofereixen pautes concretes per fer guions dramatitzats i posar-los en escena, aplicant l'heurística històrica a l'aula i en col·laboració amb diferents institucions.
Article Details
Com citar
Bellatti, Ilaria et al. “La dramatització com a estratègia per aprendre a ensenyar Història: Revivim El Sevillano”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417072.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Articles més llegits del mateix autor/a
- Ilaria Bellatti, Sergio Villanueva Baselga, Lydia Sánchez Gómez, La dramatització com a instrument didàctic per a l'aprenentatge , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Isidora Sáez-Rosenkranz, Elvira Barriga-Ubed, EL DESARROLLO DE LA CAPACIDAD CRÍTICA Y REFLEXIVA EN ESTUDIANTES DE MAGISTERIO A TRAVÉS DE UNA INNOVACIÓN EDUCATIVA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Elvira Barriga-Ubed, Isidora Sáez-Rosenkranz, La construcción de estereotipos de género con al alumnado de formación del profesorado , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- judit Sabido-Codina, Albert Santasusagna, Isidora Sáez-Rosenkranz, Ilaria Bellatti, Mercedes Gracenea, Elvira Barriga-Ubed, Las vocaciones científicas de los estudiantes de nuevo acceso a la universidad , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Isidora Sáez-Rosenkranz, Elvira Barriga-Ubed, Judit Sabido-Codina, Ilaria Bellatti, Marina Sánchez Hostalot, Mercedes Gracenea, La competencia investigadora en estudiantes de magisterio. Percepción del estudiantado y propuesta educativa , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Mercedes Gracenea Zugarramurdi, Ilaria Bellatti, Isidora Rosenkranz Saez, Elvira Barriga Ubed, Judit Codina Sabido, La competència en recerca en la transició batxillerat-universitat. Percepció metodológica i conceptual del mètode científic en els estudiants de la Universitat de Barcelona , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Ilaria Bellatti, Maria Mercedes Gracenea Zugarramurdi, Isidora V Saez Rosenkranz, Elvira Barriga Ubed, Judid Sabido Codina, ¿Ciència o Ciències? El concepte de ciència en la percepció de l'estudiantat de la Universitat de Barcelona , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Elvira Barriga-Ubed, Mercè Gracenea, Isidora Sáez-Rosenkranz, Judit Sabido-Codina, Ilaria Bellatti, Mercè Garcia-Milà, Josep Baques Quesada, ¿La competencia científica tiene género? , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Isidora Sáez-Rosenkranz, Sergio Villanueva-Baselga, Ilaria Bellatti, Ciencia y teatro con impacto social. Evaluación de las actividades formativas del Proyecto VALUART , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Isidora Sáez-Rosenkranz, Concha Fuentes Moreno, Mireia Comas Via, Daniel Roig Sanz, La competència digital en el futur professorat de secundària. Experiència educativa “L'arxiu ve a l'aula” , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023