La dramatització com a estratègia per aprendre a ensenyar Història Revivim El Sevillano

Main Article Content

Ilaria Bellatti
Marta Segala Llorach
Elvira Barriga-Ubed
Isidora Sáez-Rosenkranz

Revivim El Sevillano és la segona edició d´un projecte d´innovació docent (2019PIDUB/002) sobre l´ús de la dramatització com a estratègia per aprendre a ensenyar Història. S'ha realitzat el primer semestre del curs acadèmic 2022-2023 a l'assignatura de Didàctica de la Història amb estudiants del tercer any del Grau d'Educació de Mestre de Primària de la Universitat de Barcelona. En aquest treball s'ofereixen pautes concretes per fer guions dramatitzats i posar-los en escena, aplicant l'heurística històrica a l'aula i en col·laboració amb diferents institucions.

Article Details

Com citar
Bellatti, Ilaria et al. “La dramatització com a estratègia per aprendre a ensenyar Història: Revivim El Sevillano”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417072.

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 > >>