e-Learning en Farmacologia Resultats de l'aplicació d'una nova metodologia

Main Article Content

Lourdes Carbonell Bardera
M. Laura Cuffí Chéliz
Silvia Sánchez González
Victor Fernández-Dueñas
Alejandro Fernández Solanas
Francisco Ciruela Alferez
Antoni Vallano Ferraz

L'objectiu d'aquest estudi és desenvolupar estratègies per realitzar una docència funcional a Farmacologia. S'ha implementat una nova activitat d'e-Learning basada en unitats temàtiques (UT) mitjançant les quals els estudiants assoleixen coneixements teòrics i desenvolupen habilitats, com el treball en grup i l'autoaprenentatge que s'incrementa si les UT es proporcionen abans de la classe presencial. La valoració d'aquesta metodologia e-Learning per part dels estudiants és molt positiva. 

Paraules clau
Aprenentatge electrònic, Docència funcional, Autoaprenentatge, Treball col·laboratiu

Article Details

Com citar
Carbonell Bardera, Lourdes et al. “E-Learning en Farmacologia: Resultats de l’aplicació d’una nova metodologia”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 3, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/368276.

Articles més llegits del mateix autor/a